Paledaddy
Ny medlem
Om man sätter på linkpipe så får man med ett annat stag för akra burken.
Junction 33, är inte flash anpassad till linkpipe?
Om man sätter på linkpipe så får man med ett annat stag för akra burken.
Nej. Beror på vilken linkpipe.
Har inte fått något stag från Akra till ljuddämparen eller linkipen.
De passar med standardfästet lika fint som med Gillesfästet på båda mina hojar MT-10 2016 och MT-10SP 2019.
Har Akra gjort om infästningen på årets modell av ljuddämparen kanske?View attachment 455701View attachment 455702
Kolla detta klipp så ser ni vad jag menar.
Byter ut orginal fästet för burken mot en svart metall arm. Det är den jag vill ha
Googlat lite och såg att det finns två ljuddämpare för MT-10 från Akrapovic som ser nästan likadana ut.
- Slip-on Line Ljuddämpare artnr. S-Y10SO15-HAPT.
- Yamaha påskjutbar titanljuddämpare artnr. 90798-34001-00.
Den senare ingår som tillbehör i helfordonsgodkännandet. Noterade att det var en rejäl prisskillnad på dem .....
Till Yamaha tillbehörs-dämparen behövs inte något extra stag eftersom standardstaget passar oavsett om man har katalysator eller Akrapovic linkpipe.
Kan se mer.Ifall att inte alla här hänger på fejjan så spammar jag min lilla kväll på anderstorp raceway här med =) ]
Är väl ingen jättenjutning o köra så fort med mt10an den gör ju bara 264 innan den stryps dessutom... På R1an la man i 6an i 295 =)
Vet att den går i 273 km/h med flashad ECU, fanns mer att ge.
De gick lite snabbt, ska nog lugna mig lite nu ett tag
Tycker inte det går att köra lugnt på den där hojen... Tänker att idag ska jag ta en liten gildartur och bara njuta och 5sec senare är det bakhjulet 2an 3an 4an.... hopplöst.
Tycker inte det går att köra lugnt på den där hojen... Tänker att idag ska jag ta en liten gildartur och bara njuta och 5sec senare är det bakhjulet 2an 3an 4an.... hopplöst.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|