hur känns det att lämna crossplane & gå tillbaka till gamla R1 då ?Jag får helt enkelt rassla igång R1’an och försöka överleva
Återkommer i vår om jag orkar fixa till den.hur känns det att lämna crossplane & gå tillbaka till gamla R1 då ?
Är det verkligen ingen som vill ha bilder på sin MT-10 eller är dom utrotningshotade?Sökes: MT-10 för fotografering (senare i vår), helst i Stockholmsområdet
Jag söker en med turkosa fälgar (Cyan Storm tror jag färgsättningen heter). Gärna så original som möjligt, slip-on får väl anses standard men iaf inte sönderstylade.
Jag har några bildidéer och platser för dessa i närheten av varandra. Mitt förslag är att vi träffas eller hörs av via telefon vid ett tillfälle och diskuterar genomförandet, kanske har ni bildidéer eller förslag på platser och ett annat tillfälle för själva fotograferingen. Beräknad tidsåtgång för fotograferingen är ca 3 timmar.
Eftersom det här är min hobby utgår ersättning i form av digitala kopior av de bilder som blir keepers. Möjligen kan jag bistå med en eller ett par printar i upp till A2.
Edit: såg att det inte var så lätt att hitta URL:en i profilen så jag länkar direkt till lite grejer jag gjort tidigare. https://mofoto.se/galleries/fordon/index.html
Demontera katalysatorn och sätt dit en mellandämpare, kan kanske ge lite bröl på behaglig nivå.Halloj! Söker med ljus och lykta efter en komfortsadel till MT-10 2022. Verkar vara slut hos Yamaha nämligen..
Sen undrar jag om alla MT-10 låter som symaskiner? Min tickar väldigt mycket.. 280 mil har den gått, service gjord vid 100 mil förra augusti.
Då behöver jag mappa om ECU:n och bränna garantin. Det har jag inte lust att göra..Demontera katalysatorn och sätt dit en mellandämpare, kan kanske ge lite bröl på behaglig nivå.
Finns på blocket.Halloj! Söker med ljus och lykta efter en komfortsadel till MT-10 2022. Verkar vara slut hos Yamaha nämligen..
Sen undrar jag om alla MT-10 låter som symaskiner? Min tickar väldigt mycket.. 280 mil har den gått, service gjord vid 100 mil förra augusti.
Nej, det behöver du inte.Då behöver jag mappa om ECU:n
Jaså? Länka gärna.. Verkar inte hitta. Såg någon för årsmodell 17-21 men tror inte den passar 22..Finns på blocket.
Nej, det behöver du inte.
Haha, där ser man hur olika vi ser på saker och ting. Jag provkörde en MT-10 hos Mascot för ett par år sen och jag upplevde att ljudet från den var bra mycket råare och ljudligare än min Tracer 900.Halloj! Söker med ljus och lykta efter en komfortsadel till MT-10 2022. Verkar vara slut hos Yamaha nämligen..
Den du prova hade kanske euro 5 och nyare har begåvats med euro 6.Haha, där ser man hur olika vi ser på saker och ting. Jag provkörde en MT-10 hos Mascot för ett par år sen och jag upplevde att ljudet från den var bra mycket råare och ljudligare än min Tracer 900.
Ja så kan det säkert vara. När jag tänker efter så var det 2019 som jag provade MT-10:an. Det kan ju förklara skillnaden i ljudet.Den du prova hade kanske euro 5 och nyare har begåvats med euro 6.
Same same, men det är from 2022 som det är euro 5 och de äldre är euro 4Den du prova hade kanske euro 5 och nyare har begåvats med euro 6.
Dem säljs väldigt snabbt, gäller att vara på hugget alt beställa från utlandet.Jaså? Länka gärna.. Verkar inte hitta. Såg någon för årsmodell 17-21 men tror inte den passar 22..
Jag trodde att borttag av katalysator "kräver" en mappning för att motorn inte ska gå för rikt/snålt..
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|