roffe_s
nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Jandreas, gör upp affären via någon kompis och ordna frakten själv. Du kan alltid kolla med Crazy Skåning här på forumet, han ska dessutom med upp till Kemora (åker med Xyron) vecka 19...
2009:an verkar finnas med både svart och guldig gaffel .. http://www.totalmotorcycle.com/photos/2009models/2009-Yamaha-YZFR1.htm
men nog e det en amerikan allt , ser att det sitter röda sidomarkeringar bak på skylt hållaren vilket skvalrar om att det just är en amerikan
Jag skulle helt klart kunna ge nån här från forumet en slant för att göra affären åt mig och köra den till nån fraktfirma och se till att den blir skickad. Så är nån villig att hjälpa till med det skulle jag bli mycket tacksam!!
Läste du inlägget om regnumret? Har du fått det och kollat upp det själv?Såpass bra tycker jag att detta forumet funkar så man törs förlita sig på ett välkännt namn att åka och kika på hojjen åt mig, bara jag hinner få tag i någon innan den blir såld.
Känner sig nån manad som läser här och har möjlighet att hjälpa mig får dom gärna hojta till!
Varför står det 351 km på mätaren om det är en USA hoj?Mycket riktigt så står det 351 km på vägmätaren...
Läste du inlägget om regnumret? Har du fått det och kollat upp det själv?
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari