crazy skåning
SBK #46
- Gick med
- 23 Aug 2008
- Hoj
- vtr sp1 (såld) och en husa busa 650 (såld) ktm 660 smc (såld) yamaha yzf r1 turbo (såld) hayabusa turbo ala mums mums (Såld) Suzuki Gsxr 1000 k9 banhoj och en Suzuki Rmz 450
Glömde att jag beställt en kylare till plenumet också hoppas den kommer innan helgen verkstaden längtar efter lite helg arbete
Tjysigt!
Kolla din mail, Crazy!
Vågade inte ringa nu ifall lilltjejen sov.
Nya planer för helgen!
Härligt! Får nästan rysningar av nyblästrade prylar, grymt helt klart
Ska bli spännande att se vad vi kan åstakomma i plenumväg i helgen.
Hoppas du sagt till kärringen att hon får serva oss med kaffe och annat gott nu när ni får "finbesök"
vi ska nog svänga ihop nåt i helgen och tyvär är kärringen iväg på fredag så vi får väl re oss själva
Här kommer bilderna från kvällens plenumbygge!
OBS : Anledningen att jag lägger in bilderna i Crazy s tråd beror på att han svetsat vårat plenumbygge och jag fotat. Så det är Crazy som ska ha äran för vad vi lyckats producera i kväll/natt ! Är faktiskt tveksam på om Crazy är hemma ännu eller om han blästrar gaffelben just nu
(02:55)?
Vilket fall som helst så är vi en bit påväg. För oss glada amatörer så är vi nöjda. Men detta plenum är inte slutprodukten utan detta ska plockas isär och delarna ska användas till mallar. Som ni ser så fick vi göra en egen "bockmaskin" . men i det stora hela så kommer det nog bli bra. Vi tar gladeligen synpunkter på detta!
Håll till godo!
Hoppas kakorna smakade Crazy!
Nu har jag äntligen fått tummen loss att blästra o llacka gaffel benen blev skit bra tackar för färgen Couglin
Fult!
NOT!
Kommer att bli riktigt fint det där.
Me like alot
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |