Tjita1
Guest
Dom har gjort om köttfärspajen. Den var jättegod förut, men nu smakar det mest som stekt köttfärs med peppar och inget mer...
Tror att det kan bli rätt smutt med denna, vi får se ... (obs, detta är INTE ytterligare en ny tank, utan den jag började på för några veckor sedan)![]()
Håller med...din blir coolare ! Jo, hittade Taimoshan-hojen och det ser onekligen läckert ut.
http://www.bikeexif.com/aprilia-rsv-taimoshan
Har du frågor så shoot...jag får massvis av hjälp av andra så jag hjälper gärna efter bästa förmåga.
Kämpa på !
Den hojen är riktigt läcker. Den tekniska aspekten med ramen och stötdämpningen mm gör den inte sämre.
MEN! Den där lösningen med kylare är så katastrofalt dålig! En traditionell montering hade varit bättre till och med.
Skarru bygga en Manx-tank?![]()
Jag visste inte att det kallades för Manx, men ja, det är en sådan modell ... nu kommer som sagt min inte att bli i närheten av just denna
Men om ett par år så hoppas jag kunna snickra ihop en liknande... i polerad alu![]()
Ser ut som tankarna som satt på Norton Manx bland annat. En av de snyggaste typen av tankar som gjorts om du frågar mig. En aluminiumtank är inte fel, andas pjår räjsing!:
Norton Manx är ju urfadern till caféracern, den har allt liksom. Alutank, jättestor trumbroms, en cylinder, reverscone ljuddämpar (mini zoom typ), liten nätt sadel och framför allt en jävla massa attityd och fantastiskt ljud.
Var tvungen att Googla..så har ser de tydligen ut. I like !
View attachment 371900 View attachment 371901
Snyggt!!! plåtjobben blir bara vackrare o vackrare : )
Snyggt!!! plåtjobben blir bara vackrare o vackrare : )
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |