Tackar Kawa!
Ja, alltid tråkigt att avbryta när man är inne i ett flyt. Men du kommer ju va hur hungrig som helst när du kommit tillrätta i nya huset.... och nya garaget!
Måla på
Själv har jag mest tvättat o rengjort o blästrat... och slipat tank o cuts... igen.
Blev inte ett dugg nöjd med klarlacken. Testade med autosol och polerhätta å maskinen, blev förvisso väldigt lent... men inte ett dugg blankt. Sen hade jag ett litet rinn, så till slut trättnade jag och slipa ner hela skiten... ja , bara klarlacken då....
Stod och flumma lite med en garagegranne att det skulle nog va rätt snyggt med en riktigt sliten lack, alltså gå loss ordentligt med ett 1200 papper, låta det vita komma fram i de gröngråa fälten osv... och så på med en matt lack....
Men nu får de ligga och gotta till sig ett tag, måste lösa ett tält eller liknande, det var på tok för mycket damm i lacken...
Plockade isär bromsoket bak, blästrade, snyggt som fasen blev det, men passade inte på hojen... misstänker att det blir guld och... nåt på dem sedan.