Eld: Tack Jo känns bra att man köpte hoj först, då har man något som driver en hela tiden då man ska ta kortet! Sedan får man vänja sig sin egen hoj och sedan köra upp med den! Det enda jag märkt som man kan klassa som negativt är att man får lite ont i röven efter man kört ett tag, kan dock lika gärna vara mitt benarsle som är felet, är väl inte van heller nice ljud med scsystemet btw, är själv sugen
Ljungqvist86: Förstår att du märket utav 22 hk, på 200 kg, går ju ej att jämföra med 22 hästars skillnad på en bil dock tycker jag xj6an svarar mkt bra på låga varv, bättre än jag trodde! Då ska jag köra upp med min egna hoj, sparar man en slant! plus att den är som du säger en bra hoj för uppkörning, riktigt lättkörd!
Jag såg att ni pratade tidigare om att byta ut bakdelen, jag köpte från biltema ett Led baklyse med inbyggt ledskyltbelysning samt skylthållare, för endast 199:-. Köpte också led blinkers för 299, så totalt 500 kr för Ledbaklyse, skylthållare och ledblinkers. blev kanon! passade i fästet från orginalbaklyset också ett tips till er som ska bygga om!
Välkommen!
Ska hämta min XJ6:a i morgon Kommer bli en lång natt hehe. Du skulle inte kunna lägga upp bild på bygget? Ska nämligen till biltema nästa vecka.