Jag har kört på Castrol Power 1racing 10W-50 i tidigare hojar och kommer nog att slänga i samma innan vinterförvaringen på denna också.
Ja då åker original-blinkersen på igen, så får man forska vidare med detta under vintern.
Men jag vill ha rektangulära som inte är så stora som originalen. Kanske är led som gäller om man ska ha synligheten också?
Den hojen såg riktigt välskött ut, några projekt-planer för den?
Det är denna du syftar på? Var ju helt ok pris iaf
http://www.oljefyndet.se/index.php?...aA9tkdABaLKX62dDb43DlXd16W3eWsU28pRoCkM3w_wcB
Bytte oljan i XJR:en idag (första gången så det gick sådär), så jag har lite frågor...
1. Packningen som följde med till oljepluggen såg ut att vara en kopparbricka. Pluggen ska ju dras åt med 43nm, jag gjorde så med momentnyckel. Men den tätade inte riktigt så fick dra extra med spärrskaftet, kan det har varit fel packning med? Ska det vara en aluminium-bricka som packning?
2. Ska det sitta en packning till dränerings-skruven som sitter på filterlocket?
3. När jag kollar sprängskissen i instruktionsboken så ser det ut att sitta en bricka mellan fjädern och filtret, men någon sådan fanns inte där på min?
Jag tror att jag har hällt i för mycket olja så jag ska försöka pumpa ur olja från påfyllningshålet imorgon.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |