Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Har ju en gammal Yamaha XT600:a. En -89:a närmare bestämt. Den har numera blivit stående, obesiktigad och allt. Har inte haft energi åt att peta på den, men nu när Mellanmjölkshojen är klar så har jag inget att göra. Kanske dags att hitta på något med XT:n med andra ord.
Problemet är bara vad jag skall göra med den.....?
Har liksom ingen inspiration eller något jag strävar efter med den.
Tänkte i första skedet få ihop den till körbar, besiktiga den och sen klura ut vad fan jag skall göra med den.
Har inte heller direkt bråttom med det hela. Det blir gjort när det blir gjort liksom.
Har ni några bra idéer vad jag kan göra med den framöver så passa på att tipsa mig.
Hur den såg ut när jag skaffade den för xxxx antal år sedan:
Tyckte på den tiden att den behövde lite svart färg.
Lite touring till Finland med den.
Blästrade ramen och pulverlackade allt svart sen.
Sen gick den väl någon säsong i lite varierande skick, men ställdes till slut in i hörnet av garaget halvt nedplockad.
Som den ser ut i dagsläget.
Problemet är bara vad jag skall göra med den.....?
Har liksom ingen inspiration eller något jag strävar efter med den.
Tänkte i första skedet få ihop den till körbar, besiktiga den och sen klura ut vad fan jag skall göra med den.
Har inte heller direkt bråttom med det hela. Det blir gjort när det blir gjort liksom.
Har ni några bra idéer vad jag kan göra med den framöver så passa på att tipsa mig.
Hur den såg ut när jag skaffade den för xxxx antal år sedan:
Tyckte på den tiden att den behövde lite svart färg.
Lite touring till Finland med den.
Blästrade ramen och pulverlackade allt svart sen.
Sen gick den väl någon säsong i lite varierande skick, men ställdes till slut in i hörnet av garaget halvt nedplockad.
Som den ser ut i dagsläget.