miicke
Ny medlem
Jag skulle inte vilja vara den köpare som kommer köpa din hoj när du säljer den.
bmwjohan skrev:igår var jag äntligen iväg och köpte en fireblade 92'a.
bmwjohan skrev:här kommer en bild på styrdämparen. någon som vet vad det här är för styrdämpare? det står absolut ingenting på den men den fungerar bra. jag har provat att ställa den olika hårt och sedan dra i den och det blir vädligt stor skillnad.
UrbanTiger skrev:Kanske funkar men den är inte helt modern.
Testa att montera.......
Quaya skrev:Jag skulle inte vilja vara den köpare som kommer köpa din hoj när du säljer den.
Tysken skrev:Grattis till hojen! När kommer filmen????
r-e-m skrev:bmwjohan skrev:igår var jag äntligen iväg och köpte en fireblade 92'a.
Grattis till Hojköpet.
Var det i Örebro du köpte cykeln ?
Ringde på en Fireblade där, men den hade blivit såld igår sa han....kanske är den cykeln du köpte ....
/ Richard.
ja det var det nästan i alla fall. det var i kumla, 2 mil utanför örebro.
UrbanTiger skrev:Påslakan :kocko
bmwjohan skrev:ja skicka gärna lite info sen. jag vet ju inte ens hur ofta man måste byta olja.
Matin skrev:VM i lyft av gamla trådar. Vem ska ta hem segern detta år?
bmwjohan skrev:jag vet inte om jag är helt dum i huvet, men jag tycker inte att det känns farligt att ligga och pressa fullt på motorvägar och 90 vägar som jag gör. jag släpper ju alltid av när jag ser en potentiell olycksituation.
Bingo skrev:Alltså, en DT125 är en DT125 även om man klistrar på 900RR-dekaler.
:kocko Tycker att han verkar vara en klar kandidat att skriva dödsruna om!honkiie skrev:hörrni det är lugnt, han släpper alltid av ifall det verkar barka. det är det som är skillnaden mellan han och alla som kör ihjäl sig
oakhammer skrev:Hämtade min Fireblade 92:a igår........
Faen, va skönt. Vi lär väl ses i stan.......upp på slangen
Vad har du för färg ?
Min är svart/orange
honkiie skrev:hörrni det är lugnt, han släpper alltid av ifall det verkar barka. det är det som är skillnaden mellan han och alla som kör ihjäl sig
Nej, för fan, de håller stumt till det bittra slutet.Goodstuff skrev:Du tror inte de som kört ihjäl sig tänker precis så?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|