HayabusaMan
Gudomlig sporthojare
As advised by EBC, as advised by EBC, As advised by EBC ???
Och sist DelBollocks bytte klossar på sitt Harley-sänke i XL-1200 bygget så har han helt plötsligt ändrat metoder igen och struntade i kopparpastan utan kommentar... Lite som när Sossarna och Moderaterna gjorde en kovändning efter flyktingvågen 2015 och var tvungna att kopiera Sverigedemokraternas partilinje och backa världens mest extrema invandring litegrann...utan att erkänna sitt misstagRiktig klassiker
Ja, exakt så är det. Blev fan av den här kanalen för 5 år sedan. Han har hur många sågningsvideos som helst som har botat ens deprimerade dagar. Allt började med Del och "Evans coolant" ?Och sist DelBollocks bytte klossar på sitt Harley-sänke i XL-1200 bygget så har han helt plötsligt ändrat metoder igen och struntade i kopparpastan utan kommentar... Lite som när Sossarna och Moderaterna gjorde en kovändning efter flyktingvågen 2015 och var tvungna att kopiera Sverigedemokraternas partilinje och backa världens mest extrema invandring litegrann...utan att erkänna sitt misstag
I teorin kanske... rent praktiskt uppbarligen inte.Är det inte gaffelstabilisator/stöd då?
Frågan är hur nödvändigt det är. Jag tog bort framskärmen på min CM400 men alla gubbar på hondaforumet säger att framskärmen funkar som stöd och om man tar bort den bör man ersätta med annat stöd. Framgaffeln är klen men jag märker ingen skillnad hittills iof.
Även en tunn skärm ger rätt mycket stöd om den sitter stadigt med 4 skruv i gaffelbenen, märks tydligt på mindre hojar med smalare gafflar. Håll hjulet mellan knäna och vrid på styret med och utan skärm så kommer du nog märka skillnad i styvheten. Och det kan vara det lilla som avgör om den börjar wobbla eller inte.I teorin kanske... rent praktiskt uppbarligen inte.
Minns att jag tittade i nån katalog på 90 talet på en "riktig" den var lika biffig som undre styrkronan
Tummar ner kan du fortfarande se med add-on i Chrome(return youtube dislike), jag kör det och kan se antal tummar ned.Jo visst, men nu handlade det mest om att det kom från Del Bollox
Övrigt, en av hans senaste videos hade fler tummen ner än tummen upp, men ändå inte en enda negativ kommentar. (Youtube i England har de kvar den funktionen)
Säger väl allt om vad det är för kanal han driver. Folk får inte säga sitt. Folk som t om kan vara expert på ett ämne. Han är lite som min chef, bara rövslick är intressant fast han gör grova fel....t ex öppna kylarlocket på en het motor i form av "how to" video ?
Själv har jag varit blockad i åratal utan att ens ha skrivit något grovt eller påhopp.....Som många, många andra
Då var det lite bollox från mig där. ?Tummar ner kan du fortfarande se med add-on i Chrome(return youtube dislike), jag kör det och kan se antal tummar ned.
Jag surfar nästan aldrig på mobilen så kan inte säga säkert men gissar att det bara funkar på dator.Då var det lite bollox från mig där. ?
Men går det att få det att fungera i appen?
Hur startar man youtube i chrome när man har appen? Den enda webbläsare jag kan starta youtube i är samsungs egna
Hur var det att köra med navstyrning?En Yamaha GTS med ABS hade jag en gång i tiden.
Som att köra en BMW GS, det niger inte vid broms, du vet inte vad framhjulet gör och du har ingen känsla för fästet. Det positiva är att fästet är väldigt bra så när du väl lärt dig att lita på att det faktiskt håller i så går det utmärkt att gasa påHur var det att köra med navstyrning?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|