Ystad

Tazadar©

Ninja pilot
Gick med
13 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV4R
mycket möjligt det är den där tönten Jerry01 ;)
Han tror han är nått med sina aprilor ;) hehe

OCH jag har inte SÅ mycket hår på bröstet era bara kvinnor ;)

tomahs900

Inresserad
Gick med
5 Jun 2007
Hoj
Dorsoduro
mycket möjligt det är den där tönten Jerry01 ;)
Han tror han är nått med sina aprilor ;) hehe

OCH jag har inte SÅ mycket hår på bröstet era bara kvinnor ;)

Kunde gått illla idag...blev idiotomkörd i rondellen...kan säga att jag har en ren rand på bilen o hans armbåge e nog orsaken...han körde om mig på höger sida samtidigt som jag kommer in i rondellen o svänger höger...

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
Kunde gått illla idag...blev idiotomkörd i rondellen...kan säga att jag har en ren rand på bilen o hans armbåge e nog orsaken...han körde om mig på höger sida samtidigt som jag kommer in i rondellen o svänger höger...

AJAJ då med andra ord skulle du inte kört in i rondelen så fort =)

ridgeback

En Dansk skalle sitter aldrig fel!
Gick med
8 Mar 2007
Hoj
snart så ..
Last edited:

Tazadar©

Ninja pilot
Gick med
13 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV4R
Ja nått folk kan inte köra mc... :(
Vi har iaf minst en här inne.... Och då menar jag inte mig själv, Ridg, Solid, Speedgirl, Bunde, eller dig thomas ;)
Ja Gävla killen vet jag dock inget om ^^ hehe

Föresten någon som vill veta nått intressant? :D

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
Ja nått folk kan inte köra mc... :(
Vi har iaf minst en här inne.... Och då menar jag inte mig själv, Ridg, Solid, Speedgirl, Bunde, eller dig thomas ;)
Ja Gävla killen vet jag dock inget om ^^ hehe

Föresten någon som vill veta nått intressant? :D

Ja lått höra lätta ditt hjärta för mig nu då :pannkyss

tomahs900

Inresserad
Gick med
5 Jun 2007
Hoj
Dorsoduro
Jag lättar mitt bekymmersamma liv då....blir idiot omkörd av en aprilia...först förbannad som f:mad: n på han eftersom han lika bra kunde hamna i diket...sen deprimerad när jag ser hans grymt feta bakdäck:tummenupp o inser att jag sitter inspärrad i en folkabuss från mitten av nittiotalet med 35000 mil på mätaren o mer rost än färg...en dunkjävel som läcker diesel där bak så de luktar ju bara fiskebåt i hela bilen...dessa orena dofter har blandat sig med ett par veckor gamla mcdonaldspåsar,lite yoggiflaskor mm,mm,mm dessa har ju stått i solen hela dan o gosat ihop sig till en ganska oläcker stank:död ...JAG vill oxå köra om folk på höger sida!!!!:D

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
Jag lättar mitt bekymmersamma liv då....blir idiot omkörd av en aprilia...först förbannad som f:mad: n på han eftersom han lika bra kunde hamna i diket...sen deprimerad när jag ser hans grymt feta bakdäck:tummenupp o inser att jag sitter inspärrad i en folkabuss från mitten av nittiotalet med 35000 mil på mätaren o mer rost än färg...en dunkjävel som läcker diesel där bak så de luktar ju bara fiskebåt i hela bilen...dessa orena dofter har blandat sig med ett par veckor gamla mcdonaldspåsar,lite yoggiflaskor mm,mm,mm dessa har ju stått i solen hela dan o gosat ihop sig till en ganska oläcker stank:död ...JAG vill oxå köra om folk på höger sida!!!!:D

Fan låter nästan som det där skulle kunna vara min bil du har lånat förutom att min går på bensin men den har alla dom andra sakerna du nämde därför jag kör hoj till jobbet istället =) så slipper man den doften också kan man köra om alal bilar på högersidan =)

tomahs900

Inresserad
Gick med
5 Jun 2007
Hoj
Dorsoduro
måste ju köra den till jobb..har även en massa bra grejor i den..men de låter värre en va de e...kommer man väl upp i 110 med den(långfredag) o de e riktigt regnigt eller kallt kan de va ganska mysigt därinne,o den håller hastigheten jämt o fint...(så länge de går nerför):huvet

Nyheter
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping