Jag e på...
Jag hänger också med från Ystad! Var tyvärr upptagen med bygget av reg.hållen! Fel, Marcus byggde reg.hållaren! Men bra blev det...
Här kommer lite bilder!
TACK MARCUS, DU ÄR SNÄLL (När du håller käften!)
Det blev ju inte så dumt synd att man måste ha dom där jävla skyltarna dom förstör mycket som fan men jag ska bygga om min en gång till snart så att jag blir av med sklten där uppe ifrån tycker den förstör för mycket för min del på min hoj =(.
Varit ute och kört i det fina vädert idag Sulis ?
Nej, jag är nöjd som tusan själv! Dom här orginalhistorierna är inte snygga!!
Je, det blev ju ett par mil. Fast med ett syfte denna gången! Ystad - Lund - Lomma - Ystad!
Nice jo håler med dig om att det blev snyggt på din hoj men på min blev det sådär för att jag har inga dämpare som sitter så högt upp där bak. Därför vill jag ha bort skylten på min
Ska du ta bort din helt och hållet? flytta ner den eller upp den?
Okej, hoppas det blir bra iaf.. Önskar dig lycka till i bygget =)
Håller helt med om att skyltar eller original-skylthållare inte är så snyggt
Suger med skyltar över lag tycker jag körde en hel vecka utan näör jag hade byggt om endan och blev itne stoppad fast polisen låg bakom mig 2 gånger
HAHA, Ni kan ju fråga sanne vad hon tycker om poliser som ligger bakom när man inte har skylt! =)
Hade det funkat så är det absolut snyggast helt utan skylt. Men laglydig medborgare som man är så får man göra det bästa av situationen!
Sorry bunde, jag hinner tyvärr inte imorgon! Jag är fullbokad =(
Jag hänger också med från Ystad! Var tyvärr upptagen med bygget av reg.hållen! Fel, Marcus byggde reg.hållaren! Men bra blev det...
Här kommer lite bilder!
TACK MARCUS, DU ÄR SNÄLL (När du håller käften!)
Jo det är ju självklart att man ska va laglydig
Blir säkert bra när man kommer igång =)
BTW Lite Körning imorogn förmidag kanske ? ska bli oki väder ju
Kom att tänka på att det bara är 1 vecka snart till vilserundan kanske vi skulel samköra från ystad ditt eller på något annat passande ställe ? eller vad säger ni andra som ska med på rundan ?
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari