Ystad

aidem

Älskar allt på 2 hjul med motor.....
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
Ktm 525 Exc-05/SMR-07, ZX6R -07 Banhoj Miljöhoj? Den e ju grön
FYYY FANN vad det var obehagligt att gå upp så här tidigt. Kl är halv 5 på morgonen och de flesta vet väl knappt var de har sitt :arsele .
Nå väl..inte moln...helt totalt vindstilla.:tummenupp så det kan nog bli en bra dag för er att gazza på. Nu drar jag till jobb....:yoparty på er.

perzzon

Annnnars
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
HADE EN R1a..
FYYY FANN vad det var obehagligt att gå upp så här tidigt. Kl är halv 5 på morgonen och de flesta vet väl knappt var de har sitt :arsele .
Nå väl..inte moln...helt totalt vindstilla.:tummenupp så det kan nog bli en bra dag för er att gazza på. Nu drar jag till jobb....:yoparty på er.

Du har tur som får jobba en söndag som denna när det är så underbart väder :D :D

SirBarret

Medlem
Gick med
13 Aug 2004
Hoj
BMW R 1250R -21
Behöver er hjälp med identifiering av mannen på bilden :D

Bifogat

• DSC00033.jpg
    DSC00033.jpg
    38.9 KB · Visningar: 74

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
Hallå gott folk vad händer idag någon körning ?

Tazadar©

Ninja pilot
Gick med
13 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV4R
Ja han redigt äger upp golvet ;)
Råd till alla, köp inte en automatar Aprilia ;)

Grillning på Onsdag i Svaneholm/Skurup... Någon som ska me? :D
Jag, Sulan, Speedgirl, Och sulans spraga ska iaf dit ;)

P.s Härlig tempo idag ;)
ÄVEN fast det va lite gnäll ;)

Last edited:

aidem

Älskar allt på 2 hjul med motor.....
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
Ktm 525 Exc-05/SMR-07, ZX6R -07 Banhoj Miljöhoj? Den e ju grön
P.s Härlig tempo idag ;)

Sååå det blev lite körning idag??? Långt? Många? Fy vad jag blev avis :mad:
Men jag har både tjänat stålar och slarvat bort dem igen :va (hur gick det till)
Var på kalas hos bra folk idag så jag fick kört lite. Testkörde en liten motard. Ktm 620. Skojig liten leksak. Men man fick ju ändå ta det lite lugnt med tanke klädsel mm. Jag hade nog lika bra skydd på mig som Tazadar hade i lördags :D Jeans och skyddsjacka. Hehe

Tazadar©

Ninja pilot
Gick med
13 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV4R
Sååå det blev lite körning idag??? Långt? Många? Fy vad jag blev avis :mad:
Men jag har både tjänat stålar och slarvat bort dem igen :va (hur gick det till)
Var på kalas hos bra folk idag så jag fick kört lite. Testkörde en liten motard. Ktm 620. Skojig liten leksak. Men man fick ju ändå ta det lite lugnt med tanke klädsel mm. Jag hade nog lika bra skydd på mig som Tazadar hade i lördags :D Jeans och skyddsjacka. Hehe

Blev inte så långt ;)
Hyndorna fick inte vara ute så länge som mig och Bonde ;)

Att slarva bort med pengar är jag också jäkligt bra på :D
Kan hjälpa dig om du inte vet var du ska göra av med dom ;) :tummenupp :D :tungan :yoparty

MITT ställ va faktiskt godkännt.. :rolleyes: Vilket årtionde vet jag dock inte det är godkännt för :tungan Fränaste stället någonsin tyckar jag...
MED lite ironi!!

KAN nästan slå vad om att KTM 620, drar De apriliorna jag körde idag. VA som trimmade mopeder ffs!!!! :rolleyes: :D Har svårt att förstå att den automatväxlade hojen drar en Z750 i acc :s

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
Ja han redigt äger upp golvet ;)
Råd till alla, köp inte en automatar Aprilia ;)

Grillning på Onsdag i Svaneholm/Skurup... Någon som ska me? :D
Jag, Sulan, Speedgirl, Och sulans spraga ska iaf dit ;)

P.s Härlig tempo idag ;)

Hur dax är det tänkt med grillningen på onsdag jobbar kväll men om det är på eftermiddagen så kan jag alltid bytta upp mig till att jobba natt istället =) så kan man vara med

Blev inte så långt ;)
Hyndorna fick inte vara ute så länge som mig och Bonde ;)

Tur man inte har någon Fru som bestämmer över en när man ska vara hemma och och laga mat till dom.

Var ganska bra tempo förövrig annars idag inget självmords tempo eller liknanade gick bra som fan. Blev en liten extra runda där på slutet Taza där dom andra inte fick förlja med men gott var det :tummenupp

Last edited:

ridgeback

En Dansk skalle sitter aldrig fel!
Gick med
8 Mar 2007
Hoj
snart så ..
Tur man inte har någon Fru som bestämmer över en när man ska vara hemma och och laga mat till dom.

ibland är det rätt skönt med en fru som väntar , i lördags stod potatisgratäng o fläskfile på bordet när jag kom hem ... :tummenupp

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
ibland är det rätt skönt med en fru som väntar , i lördags stod potatisgratäng o fläskfile på bordet när jag kom hem ... :tummenupp

klart att det är najs med en fru som väntar (nu pratar jag för Taz, haha)
men där finns en gräns för hur mycket man får bestämma i ett förhållande, det gäller båda hållen. Och Taz som säger han bestämmer allt, haha, han är go han!

Hur dax är det tänkt med grillningen på onsdag jobbar kväll men om det är på eftermiddagen så kan jag alltid bytta upp mig till att jobba natt istället =) så kan man vara med

Var ganska bra tempo förövrig annars idag inget självmords tempo eller liknanade gick bra som fan. Blev en liten extra runda där på slutet Taza där dom andra inte fick förlja med men gott var det :tummenupp

det blir på kvällen när vi slutat jobba, kan du hänga på?
haha om hon är hemma kan väl hon laga mat? det gör alltid jag iallafall. Igår fick Taz vara ute och leka själv, hoppas han skötte sig!!

Last edited:

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
klart att det är najs med en fru som väntar (nu pratar jag för Taz, haha)
men där finns en gräns för hur mycket man får bestämma i ett förhållande, det gäller båda hållen. Och Taz som säger han bestämmer allt, haha, han är go han!

det blir på kvällen när vi slutat jobba, kan du hänga på?
haha om hon är hemma kan väl hon laga mat? det gör alltid jag iallafall. Igår fick Taz vara ute och leka själv, hoppas han skötte sig!!

själv klart man kommer måste ju alltid äta =)

Nytt skydd för fram drevet på idag super blev det .

Nyheter
Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha