Jag ska köra parkering idag, jag väntar på att scans parkering ska bli tom.
Köra parkering ? vad ska du göra då ?
Jag ska köra parkering idag, jag väntar på att scans parkering ska bli tom.
Köra parkering ? vad ska du göra då ?
Köra runt, runt, runt.Köra parkering ? vad ska du göra då ?
Eller wheela, du vet sånt som inte du kan?Förhoppningsvis klota..
Köra runt, runt, runt.
Corden är framme på mitt bakdäck och nu ska jag få fram corden på sidorna.
Konbana mao.
Eller wheela, du vet sånt som inte du kan?
Eller wheela, du vet sånt som inte du kan?
Jag kan lära dig, fast på ett villkor: sulan får inte följa med för då kanske han lär sig nåt, fast iofs det är inte så troligt för han är rätt trög den killen.Oki jag var ute och tränade weelis innan idag men går inget bra alls =(
Jag kan lära dig, fast på ett villkor: sulan får inte följa med för då kanske han lär sig nåt, fast iofs det är inte så troligt för han är rätt trög den killen.
Jag vet vad du vill se, men tyvärr sulan, jag är inte lagd åt det hållet så jag hoppas att du förstår det.Själve fan.. Jag vill inte att du visar mig nått din förbannade ormjävel!
Jag kan lära dig, fast på ett villkor: sulan får inte följa med för då kanske han lär sig nåt, fast iofs det är inte så troligt för han är rätt trög den killen.
Jag vet vad du vill se, men tyvärr sulan, jag är inte lagd åt det hållet så jag hoppas att du förstår det.
Låter fint det sulan får inte komma för sin fru ändå så det är lungt =)
Han måste lämna in en ledighets ansökan till henne mins 2 veckor innan annars är det kört
Du kan säga vad du vill, men du kan aldrig ta min frihet!Du förstod vad jag menade.. INTE din lille orm. Det räcker väl att inte damerna vill se den, trodde inte jag behövde säga det också!?
Va e nu detta för påhopp!? Jag är fan inte whipped!
Du kan säga vad du vill, men du kan aldrig ta min frihet!
Frihet, en annan sak som inte du har, toffel.
Gött, får snart nytt bakdäck på posten, sen kan vi bestämma tid och plats och sulan får inte hänga på för 3 är 1 för mycket.Låter fint det sulan får inte komma för sin fru ändå så det är lungt =)
Han måste lämna in en ledighets ansökan till henne mins 2 veckor innan annars är det kört
Amen för helvete..
Funderade på om vi inte skulel försökt dra ihoppa ett gäng den 30 arpill valbort och köra en tur fram åt kvällen genom byarna när det är valborgsafton och allt trro ni det finns något folk som är sugna på det do mhar en sån rund ai trelleborg men är bara glidare som ä med där ju. SÅ vi kunde haft något eget. Vad tycker ni om det gott folk
Finnes något klockslag?? Hänger gärna med. Mat + hojGrillning på Onsdag i Svaneholm/Skurup... Någon som ska me?
Jag, Sulan, Speedgirl, Och sulans spraga ska iaf dit
Jag vet vad du vill se, men tyvärr sulan, jag är inte lagd åt det hållet så jag hoppas att du förstår det.
Du förstod vad jag menade.. INTE din lille orm. Det räcker väl att inte damerna vill se den, trodde inte jag behövde säga det också!?
Skulle kunna tro att ni e kära i varandra
Tycker det låter som en finfin idé.
Finnes något klockslag?? Hänger gärna med. Mat + hoj
Skulle kunna tro att ni e kära i varandra
inte ^^ trode att du och anders var tvungna att ansöka om ledighet från köks syslorna
inte ^^ trode att du och anders var tvungna att ansöka om ledighet från köks syslorna
haha så rätt
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |