Ystad

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
Alla som vill grilla kommer till Svaneholm imorgon... (Rökstugan) klockan 17:45 ;)
Ta med egen föda ;)

Var fan är rökstugan jag kommer till Skurup istället annars kommar jag köra vilse helt och hamna i simrishamn eller nått.

Fan vad bra det blev när jag fick ställt om mina dämpare fram på hojen och på arbets tid när man har betalt och allt.

aidem

Älskar allt på 2 hjul med motor.....
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
Ktm 525 Exc-05/SMR-07, ZX6R -07 Banhoj Miljöhoj? Den e ju grön
Fan vad bra det blev när jag fick ställt om mina dämpare fram på hojen och på arbets tid när man har betalt och allt.

Ahh Du e en sund männska....klart man ska ha betalt för det jobb man gör..*s*:tummenupp (även om det e till sig själv, känns bara bättre då)

Tazadar©

Ninja pilot
Gick med
13 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV4R
Var fan är rökstugan jag kommer till Skurup istället annars kommar jag köra vilse helt och hamna i simrishamn eller nått.

Kan hämta upp er som inte hittar till svane rökstuga klockan 17:40 på STATOIL i Skurup..
Tycker det är DÅLIGT att ni inte vet var rökstugan ligger, får ta en hel kväll med Tazzemannen så vi kan orientera in er här ;)

Wolffi

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2005
Hoj
Honda cbr 1000 "Repsol", cbr 900
Last edited:

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
Jag kommer också imorgon. Skall försöka hålla tiden ;)

Jag är på om du skall köra bonde "Stor körning i malmö den 7 maj "

Gott ska bli gott med grillat imorgon. Jag har precis återhämtat mig från hem resan efter turen i lördags haha

Jo hade tänkt att köra den 7 maj blir är inte många gånger man är i malmö men gör ett undan tag då

Sulis

Elite som fän..
Gick med
19 Aug 2007
Hoj
KTM 640 Duke II
Sulan ser fram emot grillning.. suger redan i buken! Ses på Matoil kl.17.40 :yoparty

@ Bunde: Nu har jag långt om länge fått mitt eget garage till hojen så nu ska jag kunna följa med dig ut när du skickar och väcker mig som vanligt :hihi

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
Sulan ser fram emot grillning.. suger redan i buken! Ses på Matoil kl.17.40 :yoparty

@ Bunde: Nu har jag långt om länge fått mitt eget garage till hojen så nu ska jag kunna följa med dig ut när du skickar och väcker mig som vanligt :hihi

Låter gott. Fan ja det suger i buken på mig redan också men det närmar sig ju. Funderar på om man itne skulle tvättat hojen kanske i det finna vädert som det är ute nu

Last edited:

Sulis

Elite som fän..
Gick med
19 Aug 2007
Hoj
KTM 640 Duke II
Nej nu ska jag dra ut och träna lite wheelis

Hade jag orkat klä på mig skinstället så hade jag kunnat följa med dig ut och öva.. MEN vi ses ikv istället!!!! Grilla FTW :yoparty

Edit: Delar med mig av inköpslistan!

1st Kabanoss (3st)
1st Red hot chorizo (3st)
1st Ostfyllda (3st)
1st Ketchup
1st Senap
1st Bostongurka
1st korvbröd (12st)

I´m hungry..

perzzon

Annnnars
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
HADE EN R1a..
Fan jag vill med grilla:mad: :mad:

Jag hänger med på SE oss rundan...

De ska bli grymt bra väder i helgen, vad sägs om en lång runda ??

Nu får man dra sig till baren o ta en öl istället :D :tuttar

Tazadar©

Ninja pilot
Gick med
13 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV4R

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
Chansen är = 0 skulle jag tro ;)
HADE du haft en zx10r så hade dom inte tvekat en sekund, då hade ju DOM bytat upp sig ;)

Och ja Wolf dude, det smaga gutt me kyytttt!!! :D

Ska iaf ta och ringa till Triupmh center imorogn och klaga på lådan. Skrev i speed tripel tråden innan och beklaga mig där. Vad fik jag till svar när jag sa att dom andra hojar jag kört inte var så alls. Du har blivit bortskämd med japansk kvalitte. =(

BTW Taz dom tar inte in dussin hojar så du har ingen chans att bytta du vett min är ju lite unik det är där jag får min chans att bytta en unik hoj mot en anan unik

Last edited:
Nyheter
Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...