MSN wolffi ?Sluta spamma tråden
Tar mig friheten att lägga ut denna igen så ingen glömmer!
Ja jo vi vet så går det när man litar på Sulis då får man en kniv u ryggen
japp .. kommer 18, gör en avstickare för mat 19, men kommer så snabbt den ligger i magen ... vi avslutar som vanligt på jakten
frågan är om jocke gick av vägen .. eller gick in i skogen ?
Gjort det en gång, lide som vanligt.Som vanligt var det ja =)
Gjort det en gång, lide som vanligt.
jaja men knä skrap blev det ska jag vara ärlig så skiter jag i vilket faktiskt lite tråkigt med pinnen men finns många nya såna.Hojen är itne ny mer den var ny dom första 100 mil men så som jag kör med den så finsn risken att den komemr gå av fler gånger kan vi ju vara säkra på men ska sätta på pukarna nu iaf så att motor och sådant klrar sig nästa gång jag går av. men fy fan vad det gick på hem vägen det kan jag lova fråga jocke gick nästan lite för fort för han ett tag där haha
jaja men knä skrap blev det ska jag vara ärlig så skiter jag i vilket faktiskt lite tråkigt med pinnen men finns många nya såna. Hojen är itne ny mer den var ny dom första 100 mil men så som jag kör med den så finsn risken att den komemr gå av fler gånger kan vi ju vara säkra på men ska sätta på pukarna nu iaf så att motor och sådant klrar sig nästa gång jag går av. men fy fan vad det gick på hem vägen det kan jag lova fråga jocke gick nästan lite för fort för han ett tag där haha
Edit sen fick jag ju åka bak på jockes lite där det var ju lite skoj haha inga bilder på det ?
du har en rätt avslappnad inställning till livet
bajsar du pengar också ?
körning idag med , denna gången har jag ingen middag inplanerad ...
samling ??
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |