Ystad

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
18,00 statiol malmö rondellen ??????

pyser ner till ystad IP ett par timmar, skulle något ändra sig så slå en pling !!:tummenupp :tummenupp

går bra för min del själv drar jag nog ut lite tidigare och gazzar. Hur blev det med det där kvälls badet då ? jocke och jag verkade sugan wolffi med tror jag

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
Vem var på plats ikväll då?

ut på msn då wolffi det var jag snake anders och en kille från sjöbo sen kom jocke också.

Ska du jobba imorgn annars kan vi ju köra jag är ledig ?

Och sulis vill du köra imorgn på dagen så dra ett sms im u man det vet du lätt jag kommer

Fan jag är sugen på att gå ut på puben nästa helg också vad säger ni någon mer som är sugen på det ? jag kan tänka mig att gå ut var som ystad trelleborg malmö haha

Last edited:

Sulis

Elite som fän..
Gick med
19 Aug 2007
Hoj
KTM 640 Duke II
Tyvärr är det helt omöjligt att slanga en aprilia genom alla växlar. Ingen som klarat det någonsin! Triumph däremot, det är bra skit! :hihi

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
Men ni är ju lite av en grupp för er själva.. Självklart går ni inte upp så tidigt för att umgås med andra hojbröder! :rolleyes:

du tänk på att det är hela vårt hushåll som har hoj vilket innebär att de dagar man är ute och kör står hemmet stilla och det måste man då ta igen en annan dag vilket tyvärr resulterar i att man måste stanna hemma även om man vill köra! därför har marcus kört själv någon gång.

vi brukar köra med er din fjolla!! men gå upp så tidigt för att ligga och fisa en hel dag är inte min grej och det är för varmt att köra på dagen!

:pannkyss

aidem

Älskar allt på 2 hjul med motor.....
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
Ktm 525 Exc-05/SMR-07, ZX6R -07 Banhoj Miljöhoj? Den e ju grön
Tyvärr är det helt omöjligt att slanga en aprilia genom alla växlar. Ingen som klarat det någonsin! Triumph däremot, det är bra skit! :hihi

Inget är omöjligt. Bara olika svårt!!!:gnissla

Solid snake

Guest
du tänk på att det är hela vårt hushåll som har hoj vilket innebär att de dagar man är ute och kör står hemmet stilla och det måste man då ta igen en annan dag vilket tyvärr resulterar i att man måste stanna hemma även om man vill köra! därför har marcus kört själv någon gång.

vi brukar köra med er din fjolla!! men gå upp så tidigt för att ligga och fisa en hel dag är inte min grej och det är för varmt att köra på dagen!

:pannkyss
Ligga och fisa? Jahau, då kanske du missade att det faktiskt fanns en SNABB grupp denna gången, cels var också ganska snabb vad jag har förstått.

Folk höll ju på att köra av i min grupp för att det gick för fort, tydligen.

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
Ligga och fisa? Jahau, då kanske du missade att det faktiskt fanns en SNABB grupp denna gången, cels var också ganska snabb vad jag har förstått.

Folk höll ju på att köra av i min grupp för att det gick för fort, tydligen.

körde i snabbaste förra gången men de hände inte så mycket ändå.
ja men många kan inte köra, bevisligen! :)

ridgeback

En Dansk skalle sitter aldrig fel!
Gick med
8 Mar 2007
Hoj
snart så ..
Bunde !!

du gjorde en gubbe lite halvt upprörd när du la upp den på bakhjulet
precis :) .. såg dig o wolfie komma , han va lite lack .. :)

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka