men som sagt, jag har kört hela veckan. dock behöver den ventiljusteras nu. suck! dyrt.....
du skulle köpt den som bara gått 300 mil
men som sagt, jag har kört hela veckan. dock behöver den ventiljusteras nu. suck! dyrt.....
du skulle köpt den som bara gått 300 mil
jag gör allt det själv! så när jag kommer hem ska man laga mat, handla, tvätta osv. Men det gör man ju inte varje dag men det har ju verkligen varit kiss kasst väder i 3-4 veckor så det har ju också varit en käpp i hjulet.
Vad gör pappan i hushållet om jag får fråga?
Han bara glider runt i den feta AUDI:n så därför får girlie hojpendla.
Han bara glider runt i den feta AUDI:n så därför får girlie hojpendla.
hej alla! detta är lite sista minuten kanske men om ni har lust att komma till malmö och hänga lite är ni varmt välkomna. ju fler vi är desto roligare blir det. vi är både stuntare och "gatkörare". så här e lite för alla.
vi kör mot lödde vid 20.00, ca.
haha, jag har inte alls svårt att se det!
Kollade du filmerna/bilderna, btw?
hej alla! detta är lite sista minuten kanske men om ni har lust att komma till malmö och hänga lite är ni varmt välkomna. ju fler vi är desto roligare blir det. vi är både stuntare och "gatkörare". så här e lite för alla.
vi kör mot lödde vid 20.00, ca.
hej alla! detta är lite sista minuten ....
Fan oxå...fast jag saknar hoj med.
hört nått från bolag/hörbergers ?
Ja Fb tar skadan. BRH hade inte något besked än.
Så tidsmässigt har jag noll aning.
nästan för fint väder för att inte köra.... nån mer som är sugen ...
Vi kör varje torsdag, börjar med lite uppvärmning på torson o sen vidare till lödde för lite olaglig streetrace o mer stunts. Så ni får jätte gärna hanka på, kolla i Radicak Riders forum skriver alltid där om vi ska ses. Men är vädret fint så är det alltid på.
Just nu är jag tyvärr osså utan moppe, vurpa i torsdags så min hoj e lite ledsen. Men det finns bil annars.
Hoppas ni kommer förbi nån gång, alltid skoj med nytt folk. Och vi har ju alla samma intresse.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|