Ystad

Sulis

Elite som fän..
Gick med
19 Aug 2007
Hoj
KTM 640 Duke II
Och ja för dom som undrar så har jag itne vurpat min hoj igen den fixa det där med att sluta fungera själv går itne alls att starta nu och vatten i oljetröget var där också så får se på måndag vad som hänt med den=(

Stackare.. du skulle köpt en Aprilia, stavas K V A L I T É :D

Wolffi

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2005
Hoj
Honda cbr 1000 "Repsol", cbr 900
ska man köra upp till lödde så är det ju att rekommendera att man har en helt laglig hoj för poliser är där gott om fan. Jag vågar itne köra upp där med min iaf det är en sak som är säker.QUOTE]

Då stannar jag här hemma istället. Vill inte riskera att få några dyra böter

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
ska man köra upp till lödde så är det ju att rekommendera att man har en helt laglig hoj för poliser är där gott om fan. Jag vågar itne köra upp där med min iaf det är en sak som är säker. Hur gick det med dig då Money du klara dig bra efter vurpan eller inga skador ? Hur gick det med hojen ?

Men oandra sidan min hoj kör ingen stans längre så jag behöver itne oroa mig ändå men turso kan ju vara trevligt hehe

Och ja för dom som undrar så har jag itne vurpat min hoj igen den fixa det där med att sluta fungera själv går itne alls att starta nu och vatten i oljetröget var där också så får se på måndag vad som hänt med den=(

det är inga problem om man inte har laglig hoj, där finns gott om andra offer som polisen tycker är roligare att hålla ögonen på. plus att det inte många i vårt "gäng" som har hellagliga hojar heller. :tungan
så det är inget att oroa sig för. där brukar inte vara så jätte mycket poliser heller.

Jo jag är rätt ok, lite ont i skallen och nacken. fick hjärnskakning och lite mörbultad men annars hel. hojen e en annan historia och jag tackar min lyckliga stjärna för helförsäkring. :)

kom gärna förbi torso nån gång, det tar några timmar innan ett gäng snubbar (och lilla jag) får tummarna loss och beger sig till lödde. :D

Solid snake

Guest
det är inga problem om man inte har laglig hoj, där finns gott om andra offer som polisen tycker är roligare att hålla ögonen på. plus att det inte många i vårt "gäng" som har hellagliga hojar heller. :tungan
så det är inget att oroa sig för. där brukar inte vara så jätte mycket poliser heller.

Jo jag är rätt ok, lite ont i skallen och nacken. fick hjärnskakning och lite mörbultad men annars hel. hojen e en annan historia och jag tackar min lyckliga stjärna för helförsäkring. :)

kom gärna förbi torso nån gång, det tar några timmar innan ett gäng snubbar (och lilla jag) får tummarna loss och beger sig till lödde. :D
Hmm, är det inte så att du blev påkörd? Isf kan det kvitta om du hade trafikförsäkring för det ska den som körde på dig stå för, iaf hans försäkringsbolag.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Hmm, är det inte så att du blev påkörd? Isf kan det kvitta om du hade trafikförsäkring för det ska den som körde på dig stå för, iaf hans försäkringsbolag.

jo det stämmer. men jag tycker ändå det är skönt att jag är försäkrad upp till tänder iaf. :)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Ja den som hade råd med det ^^:)

vet inte om du kommentera mitt inlägg..... men ja svarar ändå. :D
kan säga att jag har fördel att vara tjej.....det är inte billigt men man får bita igen och ta det som det kommer. mitt eget val att välja supersport så då får ja casha ut osså. :)

Tazadar©

Ninja pilot
Gick med
13 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV4R
vet inte om du kommentera mitt inlägg..... men ja svarar ändå. :D
kan säga att jag har fördel att vara tjej.....det är inte billigt men man får bita igen och ta det som det kommer. mitt eget val att välja supersport så då får ja casha ut osså. :)

Ja ni tjejer har det för bra :tummenupp
Min tjej (läses Speedgirl) har helförsäkring för samma pris som jag har halv..
CURSE er killar som vurpar hela tiden... :huvet
Någon som känner sig träffad? ;):D
Men som du sa, man väljer ju själv vad för sorts hoj man ska...
Allt under 1000cc är inge skoj. *host*
Är kanske så att MALMÖ folket får köra med Ystad folket... hehe
Vi har en aprilia med oss så vi måste stanna var 20 minut :(
Olje läckage :( Eller hur är det sulan? :D

Hoppas på fint väder imorgon gott folk.

TAZ och Speed out!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj

TAZ och Speed out!

hahahahhaha......så jävla tråkigt! hahahahhaha......ja jag har ju varken hoj el semester längre så ja önskar det SPÖREGNAR! hahahahah......näää hoppas det är fint väder så ni kan få busa lite. men kom..ööhh....upp....på torsdag så grillar vi korv och snackar massa skit. sen kan ni visa vad ni kan och så kan vi visa vad vi inte kan........:D :D

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
Ja ni tjejer har det för bra :tummenupp
Min tjej (läses Speedgirl) har helförsäkring för samma pris som jag har halv..
CURSE er killar som vurpar hela tiden... :huvet
Någon som känner sig träffad? ;):D
Men som du sa, man väljer ju själv vad för sorts hoj man ska...
Allt under 1000cc är inge skoj. *host*
Är kanske så att MALMÖ folket får köra med Ystad folket... hehe

TAZ och Speed out!

ja du hjärtat! 13000 för hel är äg :yoparty
du skulle betala 20 papp har jag för mig :tungan
men som sagt inte orättvist ändå. när vi har lika lön kan vi ha lika försäkringspremie också :D :arsele :crash :slicka :whip :angel :kiss

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
Någon som vill köpa en Triumph Speed Triple -07 Ny skick mer elelr mindre Sulis kan intyga det alldrig vurpad mest körd av min flickvän jag har kört lite med den ibland när jag fick för henne ananrs körd mellan jobbet och hemmet. Fram hjulet har aldrig lämnat asfalten pågrund av gaspådarag eller liknande. tyvär har jag inga bilder på den just nu.

Någon som är intresserad :D

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...