Ystad

Sulis

Elite som fän..
Gick med
19 Aug 2007
Hoj
KTM 640 Duke II
Tack för Gazzet idag grabbah och spragor!! Mycket trevlig dag.. F*n att jag inte kan wheela innu :huvet

Edit: Bunde, var tog du vägen?? :tungan

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
Tack för Gazzet idag grabbah och spragor!! Mycket trevlig dag.. F*n att jag inte kan wheela innu :huvet

Edit: Bunde, var tog du vägen?? :tungan

Blev ipptagen på annat håll en pollar frågade om vi inte skulle se motorgpen på hans jobb där det var storbildsprojektor och kunde inte taka nej till det. Men kommer flerdagar att köra till ystad =). Hur gick det för er då blev det något folk eller ?

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
Av alla tänkbara och otänkbara hålor så blir det besiktning i Ystad. Det är dags fredag 4 april kl 7.30, huvva vad tidigt. Tänkte bara höra om de är speciellt känsliga för något här? Eller kan man komma precis hur som helst och liksom bara glida igenom? Stalltips någon? Ja ja, får väl se om detta blir ett fortsatt alternativ framtiden...

Solid snake

Guest
Kanske lite mer svängelisväng nästa gång, då får ni jobba för att hänga på. :tummenupp

ridgeback

En Dansk skalle sitter aldrig fel!
Gick med
8 Mar 2007
Hoj
snart så ..
Av alla tänkbara och otänkbara hålor så blir det besiktning i Ystad. Det är dags fredag 4 april kl 7.30, huvva vad tidigt. Tänkte bara höra om de är speciellt känsliga för något här? Eller kan man komma precis hur som helst och liksom bara glida igenom? Stalltips någon? Ja ja, får väl se om detta blir ett fortsatt alternativ framtiden...

vad man hört så är dom rätt tama här nere, han som hade min förra hoj, R1an besiktigade den med akra helsystem och gick igenom utan problem :) ...

Jerry#1

To fast for me.whadever.
Gick med
30 Jan 2005
Hoj
Aprilia SXV550 och en RG 500 Gamma från 1985 som INTE är till salu och ännu en <yamaha RD500
Tyckte ändå att du och jag försökte hålla farten uppe emellan åt ( 90km/h :fakta )

:hetsad

Ska jag flytta varvtalsstoppen så den går på ett hjul eller.:D :D

tomahs900

Inresserad
Gick med
5 Jun 2007
Hoj
Dorsoduro
Bes ysta

vad man hört så är dom rätt tama här nere, han som hade min förra hoj, R1an besiktigade den med akra helsystem och gick igenom utan problem :) ...

Kan tyvärr inte hålla med....visserligen har jag bara haft bilar o släp där men jag tycker dom e helt sjuka i huvet där....har aldrig fått igenom något där...inte ens min släp...dom gnällde på nummerskyltsbelysningen..den va för svag...dock helt orginal trane....släpet e en -04,gjorde inget åt det..bes i malmö o gick igenom.
Borde va stämningsbart sånt där....

Nu fick jag av mig lite ilska...skönt.

Men lycka till det går säkert bra:tummenupp

De kan ju va att dom e avundsjuka där nere eller att man inte e lagd på deras håll:arsele

Nyheter
Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha