Ystad

Sulis

Elite som fän..
Gick med
19 Aug 2007
Hoj
KTM 640 Duke II
Då var man av med oskulden. Syna marken igår. Tack Sulis och co för hjälpen igår.
Trevlig arangerat med grill osv, meen det blev lite lite hoj åkande. Något tempo hade vi inte. Sulis tempo kan jag förstå, han hade ju "ryggsäcken" med sig.

Lugnt, du får försöka att inte ramla på statoil mer :tummenupp

Tempot sattes ju av mig då jag var klart slöast pga passagerare, en sk rajslajter. Dem brukar man hålla sig bakom :D

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
Då var man av med oskulden. Syna marken igår. Tack Sulis och co för hjälpen igår.
Trevlig arangerat med grill osv, meen det blev lite lite hoj åkande. Något tempo hade vi inte. Sulis tempo kan jag förstå, han hade ju "ryggsäcken" med sig.

Trevlig var det håller med om lite lite hojåkning men det blev destor mer grill ju =) Är lite för klat efter 20:00 på kvällen som det var igår när vi köde hem sen man fryser riktigt då måste jag säga men ett par veckor till sen tar det sig nog. Och kolalr man på vädert så har dom ändrat till att det ska bli bra väder i helgen nu ju 10-13 grader. Då blir det fan körning för min del iaf :yoparty

Tazadar©

Ninja pilot
Gick med
13 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV4R
Ja det va väl trevligt ;)
Lite mycket gnat om att min inte låter så mycket ;)
MEN även fast den inte låter så möet så drar den allt här inne på detta forumet (Ystad)
Ja förutom Turbo gixxern vilken det nu va ;)
Föresten bunde, vad är det egentligen som är fel på lådan??

Kniven

Ny medlem
Gick med
16 Feb 2008
Hoj
Honda cbr 929

Det var trevligt med grill, synd bara att man kom så sent. Tyckte dock inte det var något större fel på tempot, man måste inte köra som svin hela tiden. :tungan

Åh just det, tack för korven sulan, dock var den lite för stark för mig :D

Last edited:

Tazadar©

Ninja pilot
Gick med
13 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV4R
Det var trevligt med grill, synd bara att man kom så sent. Tyckte dock inte det var något större fel på tempot, man måste inte köra som svin hela tiden. :tungan

jag har kört 5h idag.. Bunde svek (WTF)!!!!!!!!!!

Hade inte sulan haft sin spraga där bak så hade det nog gått lite friskare ;)
MEN vem vet han kanske har tröttnat för mach 3 och föredrar nu den lilla lugnare stigen.. :tummenupp Bra för dig sulan :D:)

Jag har kört sport Opel i 2 timmar totalt idag, det va nice ;) :gnissla :huvet
bunde kanske... Jobba? :va :tuttar :confused: :rolleyes:

aidem

Älskar allt på 2 hjul med motor.....
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
Ktm 525 Exc-05/SMR-07, ZX6R -07 Banhoj Miljöhoj? Den e ju grön
jag har kört 5h idag.. Bunde svek (WTF)!!!!!!!!!!

5h :va Försöker du komma ikapp våra mil eller du över på wellie´s.:confused: Attans så sugen men har en del att göra här hemma så jag håller mig lugn idag.

Ps Hur luktar era tröjor idag?? Din tjej stod i röken nästan hela tiden ju. :D Ds

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
Hade inte sulan haft sin spraga där bak så hade det nog gått lite friskare ;)
MEN vem vet han kanske har tröttnat för mach 3 och föredrar nu den lilla lugnare stigen.. :tummenupp Bra för dig sulan :D:)

Jag har kört sport Opel i 2 timmar totalt idag, det va nice ;) :gnissla :huvet
bunde kanske... Jobba? :va :tuttar :confused: :rolleyes:

Japp jag började jobba 14:35 och sulan ringde mig vid 13:00 hade han varit uppe lite tidigare som när jag gick upp så hade jag varit med han och kört ^^
Men ser ut att bli en oki helg tycker jag så kanske en runda då ?.

Och när det kommer till min låda så är det inget fel på den mer än att det är en engelskman som har utveklat den det är där felet ligger. Folket i spped triple tråden säger att det bara är att köra och att den slitter till sig :D så det är precis vad jag gör rasar den så rasar den

Sulis

Elite som fän..
Gick med
19 Aug 2007
Hoj
KTM 640 Duke II
5h :va Försöker du komma ikapp våra mil eller du över på wellie´s.:confused: Attans så sugen men har en del att göra här hemma så jag håller mig lugn idag.

Ps Hur luktar era tröjor idag?? Din tjej stod i röken nästan hela tiden ju. :D Ds

Haha, Hennes HÅR stank MC och grill :D

Ähh 5h är bara en walk in the park :hihi kombinerad Wheelie/landsväg och som vanligt avsluta rundan med att lämna in den på verkstad! Sjukt!

aidem

Gick med
7 Oct 2007
Hoj

Ähh 5h är bara en walk in the park :hihi kombinerad Wheelie/landsväg och som vanligt avsluta rundan med att lämna in den på verkstad! Sjukt!

:D Kan tänka mig det.. Hon tänkte kanske "Nu blir jag Smoking Hot" :tuttar :yoparty

Vad har nu hänt med hojen:confused: Verkar ju helt sjukt va du har den där. Eller det var där du fått parkering..:tungan

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10

Låter som en go runda. Sen att du fick lämanb in hojen är inget konstigt vi som har såna lite unika hojar som itne är made in japan som vissa här har behöver lite mer omsorg ju. Så är det med mer avancerade maskiner.

aidem

Gick med
7 Oct 2007
Hoj
Låter som en go runda. Sen att du fick lämanb in hojen är inget konstigt vi som har såna lite unika hojar som itne är made in japan som vissa här har behöver lite mer omsorg ju. Så är det med mer avancerade maskiner.

Säger bara: Försprång genom teknik..:yoparty Vi har lämnat utvecklingsstadiet..:pannkyss :skrattaåt

Sulis

Elite som fän..
Gick med
19 Aug 2007
Hoj
KTM 640 Duke II
Säger bara: Försprång genom teknik..:yoparty Vi har lämnat utvecklingsstadiet..:pannkyss :skrattaåt

Vorsprung durch technik, FTW!

Skiten har ett varvstopp som lever ett helt eget liv! Skulle dra om en lastbil innan. Ner i trean och full gas, lagom till jag är halvvägs om så kommer varvstoppet --> 7500Rpm. Föga imponerande då det kom mötande, aja det löste sig iaf! Ska även på en ny baksula, den andra är blanksliten (påmitten, jag vet marCus, jag kan inte svänga). Tack Pirrelli för 245 fina mil men va fan...

Daman var väl mest förbannad ang lukten.. men det kan ha med att göra att jag påminnde henne hela tiden att "fy fan va ditt hår stinker" :D

Ja, där gick du verkligen miste om något :hihi

Last edited:

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
Kom precis hem. Gjorde ett par skrillor till mina stövlar på jobbet idag men fan vad bra dom var ibörjan men och fint var det med gnister efter hojen men den enna försvan någonstans mellan trelleborg och smygehamn =( jag som lagt ner sånt jobb på att utvekla dom på arbetstid.

Last edited:

aidem

Gick med
7 Oct 2007
Hoj
Skiten har ett varvstopp som lever ett helt eget liv! Skulle dra om en lastbil innan. Ner i trean och full gas, lagom till jag är halvvägs om så kommer varvstoppet --> 7500Rpm. Föga imponerande då det kom mötande, aja det löste sig iaf! Ska även på en ny baksula, den andra är blanksliten (påmitten, jag vet marCus, jag kan inte svänga). Tack Pirrelli för 245 fina mil men va fan...

Ja fy fan. Då blir man inte lite överaskad...:mad: Tur att det gick bra iaf.
Hmm:confused: Jag klarade mitt första däck (Bridgestone)på ca:570mil innan jag bytade och då var där lite mönster kvar men den skulle på service ändå. Nu får man se vad metzler har att ge. :tummenner :tummenupp

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10

beror på vem man frågar :D
varför glida med en zx10:a? nä rajjsa hela tiden ska de va :yoparty

:D Kan tänka mig det.. Hon tänkte kanske "Nu blir jag Smoking Hot" :tuttar :yoparty

Vad har nu hänt med hojen:confused: Verkar ju helt sjukt va du har den där. Eller det var där du fått parkering..:tungan

*host* *harkel* aprilia

Last edited:
Nyheter
Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS