Det var sjukt trevligt. En bit Yamahahistoria har skrivits.
Är ni alla på efterfest ch fulla? Vill höra rapport från dagen!
Är ni alla på efterfest ch fulla? Vill höra rapport från dagen!
Bifalles...
39 grader i Brno idag. Tror jag smälter. Kör uppknäppt och utan handskar annars svimmar jag. Står mitt under en AC på macken nu. 30mil kvar till Nürnberg. Kör jag inte fel borde det gå på +4h.
Funkar inte att lägga upp bilder härifrån. Synd.
Blev middag med ett par tyskar igår. Var riktigt trevligt. Skulle gå till hotellet därifrån, var lite otrevligt då det låg i nån gränd polisen körde förbi hela tiden och folk skrek mest på varandra. Däckade och vaknade vid 10 idag.
Mycket motorvägskö pga ihjälkörningar. Asjobbigt i värmen.
Ska vidare nu.
JAG BLIR HELT GALEN!!!!!! JAG HITTAR INTE UT FRÅN PRAG!!!! FINNS INTE EN ENDASTE SKYLTJÄVEL MED MOTORVÄG 5 PÅ NÅNSTANS!!!!
FAN!!!!
JAG BLIR HELT GALEN!!!!!! JAG HITTAR INTE UT FRÅN PRAG!!!! FINNS INTE EN ENDASTE SKYLTJÄVEL MED MOTORVÄG 5 PÅ NÅNSTANS!!!!
FAN!!!!
Tjena R1M ägare. Vad hade Colin att berätta för er om sin vardag, nu när karriären är över i GP cirkusen ?
Fanns där fler förare med stjärnstatus ?
Vilken hoj körde Colin M1 eller R1M?
Trevlig tråd om en hoj med mycket goddag i
FAN!!!!
Kolla med din operatör om det finns något hyfsad surfpott att få i EU (då kan du använda google navigation).
Jag betalar 199kr för 1gb inom EU (telenor).
Alternativ två, ladda hem kartappen OsmAnd (finns bara till android tror jag) och ladda hem kartor på hotellet så tar det ingen datatrafik.
Jag har kört med OsmAnd+ som den enda navigatorn när jag har åkt runt i Europa i 2v nu (är dock väg hem, är nästan vid den Belgiska gränsen i Frankrike).
Klockrent med en mobilhållare och blåtand i hjälmen
Jag lider med ditt värmeproblem, själv hade jag 36c utanför Stuttgart, OLIDLIGT i skinnställ.
Nürnberg...?
Du är väl inte på väg till Nürburg som i Nürburgring...?
I så fall är du inte den första som gjort den tavlan (en bekant från Imprezaligisterna gjorde samma sak).
Gps är överskattat Även om man har avstängd roaming på sin iPhone så visar "pluppen" var man är. Bara att stanna ibland och kolla så man kör rätt.
Hade iofs en rejäl huvudvärk att hitta ut ur Bryssel några år sen när jag var på väg till Spa. Men billigt och hyfsat bra är det att bara öppna kartor och försöka se sin väg
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|