Den funkar.
Den funkar.
Precis han. I en annan tråd på detta forum kan du läsa om hans chefs fängelsevistelse och låsta bankkonton, så han har knappast fått vare sig månadens lön eller flygbiljetten till Indy...
Killen i blå tröja som snackar CCU är för övrigt datakille på Lorenzos sida av boxen.
Detta blev en flop. Noll beställda hittills....
Pris: €4390+ 199 för 2 års servicepackage.
View attachment 422055
Det hände att det regnade, men som himlen öppnade sig i Danmark var olidligt. Fick stanna och vänta ut det värsta under en bro.
Genomsnittshastigheten är otroligt låg på motorcykel. De sista milen i Tyskland höll jag runt 220-240 men ett par stopp och lite felkörning, köer, omledning av trafik så tog det väldigt lång tid att komma fram.
Direkt när man klev in i Norden så kom det kalla höstvindar. Jag körde många gånger utan handskar pga värmen men de åkte på snabbt när regnet piskade händerna. Större luftburna insekter som krossas mot knogarna svider en del i 200 med. Även i 70....
Däcket har bra med mönster kvar trots 500mil körda.
Dåligt väder gör att jag knappt pallar att ta ut hojen och tvätta den.
Blev igår bjuden till Venedig. Trevliga vägar genom berlinerpasset i alperna Men det skorrar fortfarande lite i huvudet trots att jag för det mesta använde öronproppar. Min nya HJC-hjälm suger i jämförelse mot min gamla Arai(profilbilden), så var det sagt.
Åt världens godaste pizza deluxe XXL i Nürnberg. Funderar på om inte det var pricken över i'et på hela resan. Fan vad god den var.....
Nog om resan dit och hem! Har ni inga onboardvideos och racehistorier att dela med er av?! Ni delade ju för satan bana med Colin Edwards! Hur rökta blev ni? Hur många graders lutning mäktade ni med?
Kommer precis in depån efter första passet, ut hoppar Colin och stoppar mig. " Get off the bike " säger han!
Oj, är han redan arg på min körning? Han hoppar upp på min hoj och åskådliggör hur illa jag sitter på hojen i kurvorna. - I've been looking at the video of Your driving......You need to get Your ass out!! Säger han på breeeeeed Texasdialekt. I will, I will, svarar jag lite nervöst. När jag kommer in i depåboxen så tänker jag; - faan va coolt. Colin Edwards har gett mig körtips.
Det rådet skall jag aldrig glömma. Några pass senare så, med hjälp av min instruktör, så sitter det!!
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|