Varför ?
Eller är jag för morgontrött för att fatta att du skämtar !
Förstår inte vad som är problemet? Att han kör en MT-07 och gillar den?
Jag fick från en 1098S till en F800R och uppskattar F800R:en
Varför ?
Eller är jag för morgontrött för att fatta att du skämtar !
Förstår inte vad som är problemet? Att han kör en MT-07 och gillar den?
Jag fick från en 1098S till en F800R och uppskattar F800R:en
Vad är det för M i bakgrunden?
Riktigt fin hoj! Inte alls avundsjuk..... Kör henne väl!
Vad är det för AGV-hjälm du har?? Tror jag är kär!
Tyvärr ingen riktig M längre ( M5:an såld ) bara en 335d xDrive ( 370hp / 750 Nm ).
- - - Updated - - -
Pista GP.
Tyvärr ingen riktig M längre ( M5:an såld ) bara en 335d xDrive ( 370hp / 750 Nm ).
- - - Updated - - -
Pista GP.
Hmm, känns som ett märkligt däcksval om Du inte kör oerhört mycket bana i de snabbaste grupperna, bör vara i princip omöjligt att nå arbetstemperatur med de svålarna på vårt rikssvenska vägnät?Igår blev det 18 mil på blöta vägar. Känner mig inte riktigt hemtam på däcken ( Bridgestone RS10R ) i vått ännu. Känns som att det är bäst att ta det rejält lugnt. Det är ju inte mycket till mönster. Slicks typ......
Ja, Supercorsa SP är en kanondäck för torrföre, men lider av väta och kalla mornar i f t de jag nämnde, och med tanke på vår vädermässigt geografiska belägenhet kan det väl ha viss betydelse? Diablo Rosso förtjänar dock ett omnämnande bland däcken jag rabblade upp, ett bra däck för aktiv körning på gata samt bandagar upp till den snabbare delen av snabb grupp. Låt oss säga ner till 1.12 då, för att tala en viss asfaltslinga i närheten av Karlskoga där regnet enligt uppgift ska boM-modellen levereras med RS10R medans basmodellen har det däcket eller Pirelli Diablo Supercorsa SP beroende på marknad.
Basmodellens Pirelli Diablo Supercorsa SP känns också som ett bättre val för gatkörning och för den som blandar gata med enstaka bandagar. Hyfsad livslängd, SC-modellens schyssta geometri på framdäcket som ger skön instyrning samt ett grepp som duger till att åka under 1.10 på Gelleråsen. Vill man ha mer grepp väljer man valfri SC-blandning, naturligtvis på bekostnad av livslängd och med risk för kallgång vid lökig gatkörning.
Observera att M-modellen kommer med 200 och basmodellen med 190 mm bakdäck.
När jag tränat lite på Launch Control starter, så kanske man kan vara med utan att skämmas......
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|