Tvåtaktarna har ju OCKSÅ 11kW liksom... du får inget mervärde, bara dyrare drift, oljeluktande kläder, risk för haveri vid långvarig full gas (vilket är ALLTID med 11kW), minsta förändring i temp/lufttryck/läckande insugsgummi, smuts i bränslet etc etc etc = haveri.
Pratar vi en 125 anno 1989 med 32+ hk är det givetvis annat, men den får du köra lika lite som en R1-a så...
Vill du absolut ha en 2t 125-a så skaffa en Suzuki GT125 X4, två små 62 cc cylindrar som jobbar oerhört mjukt och fint. En riktig hoj! Fast det var knappast vad du tänkte dig...
Pratar vi en 125 anno 1989 med 32+ hk är det givetvis annat, men den får du köra lika lite som en R1-a så...
Vill du absolut ha en 2t 125-a så skaffa en Suzuki GT125 X4, två små 62 cc cylindrar som jobbar oerhört mjukt och fint. En riktig hoj! Fast det var knappast vad du tänkte dig...