Fräckt som fan
. Dämparen jag använder är från en ZX10r -11.
Jag har inga data på den men de tidigare modellerna hade en 2 mm kortare dämpare så jag satte
dit en 3 mm tjock bricka för att kompensera detta men det hjälpte inte. Gjorde ingen skillnad
alls konstigt nog. Min dämpare är inte så värst hård och jag har lite att justera på så jag ska
göra
det. Inställningen är inte komplicerad, jag googlade och fick fram att många använder dessa
dämpare på diverse Suzuki SV-modeller. Du ställer ju fjäderförspänningen med de två ringarna,
högre upp mjukare etc, sen sitter kompressionsdämpningen på vänster sidan, den är märkt "comp",
jag har min i mitten så länge. Returdämpningsskruven sitter längst ner på högersidan.
Denna sida var rätt bra: [url
http://www.sportrider.com/suspension_settings/suspension_setup/146_0402_suspension_setup_guide/
[/url]
Måste ställa hänget och lite sånt med på min . Och så blev jag sugen på att renovera gaffeln med
men det får nog vänta tills i vinter.
Du verkar ju fått riktigt bra ordning på din hoj.
Den ser bra ut och går bra. Själv har jag fortfarande samma gamla problem med tomgången som
jag haft från början. Det gör mig riktigt trött faktiskt då den i övrigt är bra på alla sätt.
Jag kanske måste riva toppen för att få ordning på det.