sportarn
Team Gasar tills det rasar!
- Gick med
- 20 Apr 2004
VaLLe skrev:Många av "företagen" är privat personer som gömmer sig bakom namnet för att se seriösare ut. Bilen/Mc blir mer attraktiv när det står finansbolag eller företag på listan. Står det privatperson så tror man att tjommen står bredvid dig och trissar upp budet.
Skulle hojen släppas för 30 tusen så tjänar köparen ändå en rejäl hacka med tanke på alla delar är ju nästan i nyskick..jag tippar på att hojen är en 00-01 ligger väl runt 78-89 tusen....inte svårt att hitta en ram till ninjan och vips du är snabbast i stan med ett leende i plånboken![]()
Säljs den för 30 tusen då skulle jag bli förvånad! Det är ju trots allt en bilauktion och jag personligen skulle aldrig ge några 30 för en hoj som inte går att registrera sen får det vara vilken årsmodell som helst. Det är ju ett jäkla jobb att föra över allting. Du måste ju skaffa ny motor oxå eftersom numren på den är borta oxå. Enklaste vore att köpa nån helras, stansa in numren som sitter på motor och ram och sen regga den. Då har du helt plötsligt en jäkligt attraktiv cykel för en billig peng.
Auktionen är idag så vi får se vad priset blir.
Jag tippar ca 15
Hoppas nån här på forumet köper den. Då kanske man får ett litet tack!