Mmmm, räsertobbes fjolårshoj?C.K skrev:2053030Äntligen en tråd för zx6rr
Här har vi min lilla älskling
Efter helgens 8:e plats i endurance-vm har kultstatusen ökat på den hojen.
Mmmm, räsertobbes fjolårshoj?C.K skrev:2053030Äntligen en tråd för zx6rr
Här har vi min lilla älskling
gluffis skrev:2107127Nae inte riktigt än, Touringbutiken drog ut på tiden med leveransen av lite saker. Får dom nu i början på veckan, sdan så
Linsurfer skrev:2111325Kollat på den i fellingsbro?
Peno skrev:2110385Mmmm, räsertobbes fjolårshoj?
Efter helgens 8:e plats i endurance-vm har kultstatusen ökat på den hojen.
Och riktigt snabbt dessutom. Grattis till köpet och lycka till i år.C.K skrev:2114025Ja han körde den i stcc förra året....
Mahti skrev:2119810Vad är originalinställingen för zx6r´s fjädring? Mina är nämligen inställda på det hårdaste, det verkar vara ok att fiffla med inställningarna där bak..
men vågar man göra det själv där fram?
Marcus skrev:2128874Jaha, nu får man väl börja kolla i denna tråden.
Skaffade mig en ZX-6R -05 i helgen. Första Kawan för min del, ska bli trevligt med en ny bekantskap.
Nån som vet några bra slip-on? (förutom Akrapovic, eller är det bara det som gäller = dyrt.)
Hur gör man med det servodrivna spjället som sitter i originalljuddämparen för lågvarvs/mellanregisteregenskaperna? Bara bort med det?
Arne_Duck skrev:2119996Utdrag ur hanboken för ZX6r -98 (g) Jag vet ju inte vilken modell du har....
Skaffade mig en ZX-6R -05 i helgen. Första Kawan för min del, ska bli trevligt med en ny bekantskap.
Nån som vet några bra slip-on? (förutom Akrapovic, eller är det bara det som gäller = dyrt.)
Hur gör man med det servodrivna spjället som sitter i originalljuddämparen för lågvarvs/mellanregisteregenskaperna? Bara bort med det?
Mahti skrev:2134069Har en -01. I min handbok stog det bara hur man skulle justera Rebound Damping och Compression Damping tror jag..
Ingenting om d....
+ två saker till, vart kan man köpa vita dekaler? har fula skrapmärken på mina.
Vilka bromsskivor skall man satsa på?!?! ska ha nya såna också
Svep skrev:2141549Efter ett antal provkörningar av olika hojar så fastnade jag till slut för en zx6-r av 98 års modell. Men.. det fanns ingen manual till den, finns detta att få tag i?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|