En kurvig väg så är hojen nästan helt oviktig Då är det bara bra däck som gällermorecore skrev:2052754Måste varit en dålig förare medd 00-hojen. enligt papprena skiljer det väl inget mellan antal hästkrafter?
Jag körde ifrån en R1a 05a på småvägar en gång, dålig förare bakom styret
Vilken skönhet!!C.K skrev:Äntligen en tråd för zx6rr
Här har vi min lilla älskling
2Wheeldrive skrev:2052639Nu kommer ni alla att hata mig =) Men jag drog ifrån en ZX-6 -00 med min r6 -99 på en raksträcka, Från stillastående till toppfart Släng skiten grabbar
Kolla härfloodi skrev:2054241nån som kan ta kort på sin bakände så jag vet hur jag ska fästa min nummerplåt och lampan o den skiten där bak inför besiktningen?
för förra ägaren har satt plåten inne i hjulhuset så att säga och det gillar inte
besiktnings gubbarna .....
Mahti skrev:2054442jag är lat, så jag frågar er istället. Hur stor är tanken på zx6r -01?
och hur långt kommer man med reservtanken?
Peno skrev:2067142Var ute i garaget igår och ollade hojen. Det sitter Dunlop 208r på den. Erfarenheter av bankörning med sådana sulor, någon?
Har själv kört Michelin pilot sport och Metzeler sportec tidigare.
a_xc skrev:2050082Ja... varför ska någonting fungera utan problem???
satt man i garaget o pillade o tänkte var, var det nu jag lade den där skruven?
jo det var nog i cutsen...
så ska man låsa upp den... nähäää... o näähää
den vill inte
nyckel går att vrida om och det låter som om den "låser upp" men det går inte att lyfta på cutsen..
någon som ha något tips om vad det kan vara?
har en zx6r 97 men låset är väl samma på de flesta..
Är det allt du har att säga, mallgroda?CorbenDallas skrev:2067167Dom funkar...
CorbenDallas skrev:2067167Dom funkar...
Jag lyckades låsa in min nyckel i bagaget på min 97a. Den är inte så svårt att bryta sig in i. Du kan vika upp sadeln i bakkant, sen kan du därifrån se låsmekanismen o då kan på så vis putta till den med nåt långt smalt så den öppnar sig. Det tog mig nog en halvtimme men då hade jag inga verktyg till hands utan fick leva med en träpinne och en ficklampa...
Det går... ge dig inte...
Fy va fin!! Go hoj o lycka till på racenC.K skrev:2053030Äntligen en tråd för zx6rr
Här har vi min lilla älskling
Honda äger Showa så de har alltid Showa så klart och de andra brukar ofta undvika Showa av samma anledning, oftast kör de Kayaba. Blandning mellan fram och bak trodde jag inte var vanligt.L.I.L.L.E.M.A.N skrev:Någon som vet hur det ligger till?
För att stödja inhemsk matrieal så klicka in på Öhlins o välj modell så vet Du vad som passar just din zx6 hoj!!Neutral skrev:2069656Honda äger Showa så de har alltid Showa så klart och de andra brukar ofta undvika Showa av samma anledning, oftast kör de Kayaba. Blandning mellan fram och bak trodde jag inte var vanligt.
Tack för upplysningen men jag har redan lite Öhlins (fjädrar) både fram och bak.#space skrev:2069729För att stödja inhemsk matrieal så klicka in på Öhlins o välj modell så vet Du vad som passar just din zx6 hoj!!
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari