Kriss
Ny medlem
Plus tullavgift och moms på 192USD
CL beläggen var ljusår bättre än orginal på min -11 iaf
Märkte du något slitage på skivorna? En del påstår att slitage på skivorna kan förekomma av icke original belägg.
Plus tullavgift och moms på 192USD
CL beläggen var ljusår bättre än orginal på min -11 iaf
Märkte du något slitage på skivorna? En del påstår att slitage på skivorna kan förekomma av icke original belägg.
Jag har kört CarbonLorrain på alla min cyklar i snart 10 år utan något märkbart slitage på skivorna, och tidigare när jag körde mycket så gick det ändå runt 4st uppsättningar bromsbelägg på en säsong.
Har provat andra belägg också med något bättre bromsverkan, men med klart sämre livsläng och dessutom dyrare.
Då har man monterat TechSpec High Fusion. Bifogar en bild.
2 gripster på var sin sida. En på tank och en på ramen där knäna greppar om hojen.
Riktigt tunna och fina! Inga som helst konstigheter att montera. Bara till att värma lite och markera med maskeringstejp var gripstern ska sitta.
View attachment 361836
Micke™;5549528 skrev:finns det ersättningsrör för kat'en till en 08'a? isåfall vart hittar man det? tips o råd mottages varmt.
Någon som har besiktat sin hoj med Racefit growler? Ska nämligen in med min snart och undra om det fanns någon chans att den gick igenom utan att behöva byta till orginal.
Micke™;5549527 skrev:Åh så det finns andra varianter, mina ser ut så här, antar att de kallas för snakeskin
View attachment 361936
Någon som har besiktat sin hoj med Racefit growler? Ska nämligen in med min snart och undra om det fanns någon chans att den gick igenom utan att behöva byta till orginal.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |