driverinblack skrev:2690552slänger in en bild på kåpglaset ochså.
riktigt fett kåpglas! får man fråga var du köpte det? kopplade in ett 2-vägs larm idag på min, du hade också larm på din va? ha ett man!
driverinblack skrev:2690552slänger in en bild på kåpglaset ochså.
ymmij skrev:2694117riktigt fett kåpglas! får man fråga var du köpte det? kopplade in ett 2-vägs larm idag på min, du hade också larm på din va? ha ett man!
driverinblack skrev:2694324allt är köpt på s-racing
ofan funkar det bra ? larmet alltså
jag har inge larm på min men det är nog bra och ha om man har hojen ståendes ute eller om man går i väg från hojen en stund
ymmij skrev:2694345får nog ta mig en rejäl titt på s-racing tror jag hehe. a då det funkar kalas, får se sen när den står ute,kan ju få ett eget liv har jag hört....larmet alltså. men la själva dosan i en plastpåse och tejpade satan
driverinblack skrev:2694359hoppas att larmet håller och inte pajar i sommar
driverinblack skrev:2694359hoppas att larmet håller och inte pajar i sommar
driverinblack skrev:2694484jag vill ha en turbo hoj pappa håller på att bygga en nu så jag är sugen själv ochså men jag ska vänta tills jag köper en större hoj
ska knäppa några kort i morgon.
r1a turbon går skapligt men det finns en hoj som slår alla på käften . spökets blysläde
ymmij skrev:2696018sjukt sugen man bli på att slänga på en turbo när man tittar på såna filmer. hahah jo en släden är inte allt för blyg, ärligt talat så skulle jag inte våga köra den,tror mitt försäkringsbolag håller med. trevlig helg!!
driverinblack skrev:2696928några bilder. va lite stressad så dom vart inte perfekta
jag har inte fått på framskärmen än. orsaken är att alla depåstöd är upptagna. men det är ingen stress
lånade laddtrycks mätaren av pappa och drömde sig bort en stund
ymmij skrev:2698119galet snyggt med den framkåpan! ser nog lite apa ut på min skulle jag tro =/ mycket snyggare till en svart hoj. tror jag beställer vanligt mörktonat...
ladd trycks mätaren gör sig redigt bra där måste jag säga respekt är vad det är! heheh
driverinblack skrev:2698136s-racing säljer röda.gula.blå.krom kåpglas. dom har även ett kåpglas som skiftarfärg hur grymt om hälst så det finns nog något kåpglas som passar dig
turbo+sporthoj=livsfarligt men yperfränt
ymmij skrev:2698150det som skiftar färg låter riktigt nice! men är ute efter det lite mer stilrena,va inne på ett rött men har sett en del cyklar som har det,ser knepigt ut om det inte är samma färg som på hojen, dom är lite för "fisiga" hahah//pedanten
turbo+sporthoj= en styck gråtandes mamma
driverinblack skrev:2698158det är bra att man är pedant och noga annars så blir det bara skit av allting.
hahahahahahhahhahhahahahha.
morecore skrev:2698161alltid snyggt med lite kolfober o grejjer.
hade en likadan som du, samma färg. Kolfiberslipon är jääkligt snyggt på den cykeln.
ta några bilder i dagjus sen när den e klar!
ymmij skrev:2698164hahahahahahah så sant som det är sagt, kör inte med min när det regnar, skiner solen så åker kappan på..........hahahah naaaaaaj skojar bara. nä men som din, allt passar så jävla bra ihop,ingen dutt av grönt där och en dutt av rött där heheh...du fattar säkert annars så är det ok att tycka att jag är bakom flötet,för just nu låter det som det
Tranicos skrev:2698241Vill med bli klar med min nu!!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|