zx6r pimp

ymmij

Ny medlem
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Zx6-R
driverinblack skrev:
2690552 slänger in en bild på kåpglaset ochså.

riktigt fett kåpglas! får man fråga var du köpte det? :D kopplade in ett 2-vägs larm idag på min, du hade också larm på din va? ha ett man!:tummenupp

driverinblack

Turbo är roligt men dyrt
Gick med
2 Jun 2005
Hoj
MOTO-GUZZI V100
ymmij skrev:
2694117 riktigt fett kåpglas! får man fråga var du köpte det? :D kopplade in ett 2-vägs larm idag på min, du hade också larm på din va? ha ett man!:tummenupp

allt är köpt på s-racing :tummenupp

ofan funkar det bra ? larmet alltså :tummenupp

jag har inge larm på min men det är nog bra och ha om man har hojen ståendes ute eller om man går i väg från hojen en stund ;)

ymmij

Ny medlem
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Zx6-R
driverinblack skrev:
2694324 allt är köpt på s-racing :tummenupp

ofan funkar det bra ? larmet alltså :tummenupp

jag har inge larm på min men det är nog bra och ha om man har hojen ståendes ute eller om man går i väg från hojen en stund ;)

får nog ta mig en rejäl titt på s-racing tror jag hehe. a då det funkar kalas, får se sen när den står ute,kan ju få ett eget liv har jag hört....larmet alltså. men la själva dosan i en plastpåse och tejpade satan :cool:

driverinblack

Turbo är roligt men dyrt
Gick med
2 Jun 2005
Hoj
MOTO-GUZZI V100
ymmij skrev:
2694345 får nog ta mig en rejäl titt på s-racing tror jag hehe. a då det funkar kalas, får se sen när den står ute,kan ju få ett eget liv har jag hört....larmet alltså. men la själva dosan i en plastpåse och tejpade satan :cool:

hoppas att larmet håller och inte pajar i sommar:tummenupp

ymmij

Ny medlem
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Zx6-R
driverinblack skrev:
2694359 hoppas att larmet håller och inte pajar i sommar:tummenupp

tack så mycket,håller allt jag kan för det också. säg till när du hittar en turbo som passar.....vill också ha!! har du sett filmen med r1:an med turbo?

ymmij

Ny medlem
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Zx6-R
driverinblack skrev:
2694359 hoppas att larmet håller och inte pajar i sommar:tummenupp

du får gärna lägga upp en bild på din hoj så man får se kåpglaset :tungan vet inte om min passar med ett sånt glas

driverinblack

Turbo är roligt men dyrt
Gick med
2 Jun 2005
Hoj
MOTO-GUZZI V100
jag vill ha en turbo hoj ;) pappa håller på att bygga en nu så jag är sugen själv ochså men jag ska vänta tills jag köper en större hoj:tummenupp

ska knäppa några kort i morgon.:tummenupp

r1a turbon går skapligt ;) men det finns en hoj som slår alla på käften :). spökets blysläde :tummenupp

Last edited:

ymmij

Ny medlem
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Zx6-R
driverinblack skrev:
2694484 jag vill ha en turbo hoj ;) pappa håller på att bygga en nu så jag är sugen själv ochså men jag ska vänta tills jag köper en större hoj:tummenupp

ska knäppa några kort i morgon.:tummenupp

r1a turbon går skapligt ;) men det finns en hoj som slår alla på käften :). spökets blysläde :tummenupp

sjukt sugen man bli på att slänga på en turbo när man tittar på såna filmer. hahah jo en släden är inte allt för blyg, ärligt talat så skulle jag inte våga köra den,tror mitt försäkringsbolag håller med. trevlig helg!!

driverinblack

Turbo är roligt men dyrt
Gick med
2 Jun 2005
Hoj
MOTO-GUZZI V100
ymmij skrev:
2696018 sjukt sugen man bli på att slänga på en turbo när man tittar på såna filmer. hahah jo en släden är inte allt för blyg, ärligt talat så skulle jag inte våga köra den,tror mitt försäkringsbolag håller med. trevlig helg!!

hehe.
:yoparty

driverinblack

Turbo är roligt men dyrt
Gick med
2 Jun 2005
Hoj
MOTO-GUZZI V100
några bilder. va lite stressad så dom vart inte perfekta :rolleyes:

jag har inte fått på framskärmen än. orsaken är att alla depåstöd är upptagna. men det är ingen stress :gnissla

lånade laddtrycks mätaren av pappa:D och drömde sig bort en stund :rolleyes:

Last edited:

ymmij

Ny medlem
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Zx6-R
driverinblack skrev:
2696928 några bilder. va lite stressad så dom vart inte perfekta :rolleyes:

jag har inte fått på framskärmen än. orsaken är att alla depåstöd är upptagna. men det är ingen stress :gnissla

lånade laddtrycks mätaren av pappa:D och drömde sig bort en stund :rolleyes:

galet snyggt med den framkåpan! ser nog lite apa ut på min skulle jag tro =/ mycket snyggare till en svart hoj. tror jag beställer vanligt mörktonat...

ladd trycks mätaren gör sig redigt bra där måste jag säga :D respekt är vad det är! heheh

driverinblack

Turbo är roligt men dyrt
Gick med
2 Jun 2005
Hoj
MOTO-GUZZI V100
ymmij skrev:
2698119 galet snyggt med den framkåpan! ser nog lite apa ut på min skulle jag tro =/ mycket snyggare till en svart hoj. tror jag beställer vanligt mörktonat...

ladd trycks mätaren gör sig redigt bra där måste jag säga :D respekt är vad det är! heheh

s-racing säljer röda.gula.blå.krom kåpglas. dom har även ett kåpglas som skiftarfärg hur grymt om hälst :tummenupp så det finns nog något kåpglas som passar dig :tummenupp

turbo+sporthoj=livsfarligt men yperfränt

ymmij

Ny medlem
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Zx6-R
driverinblack skrev:
2698136 s-racing säljer röda.gula.blå.krom kåpglas. dom har även ett kåpglas som skiftarfärg hur grymt om hälst :tummenupp så det finns nog något kåpglas som passar dig :tummenupp

turbo+sporthoj=livsfarligt men yperfränt

det som skiftar färg låter riktigt nice! men är ute efter det lite mer stilrena,va inne på ett rött men har sett en del cyklar som har det,ser knepigt ut om det inte är samma färg som på hojen, dom är lite för "fisiga" hahah//pedanten :hojsmilie

turbo+sporthoj= en styck gråtandes mamma

driverinblack

Turbo är roligt men dyrt
Gick med
2 Jun 2005
Hoj
MOTO-GUZZI V100
ymmij skrev:
2698150 det som skiftar färg låter riktigt nice! men är ute efter det lite mer stilrena,va inne på ett rött men har sett en del cyklar som har det,ser knepigt ut om det inte är samma färg som på hojen, dom är lite för "fisiga" hahah//pedanten :hojsmilie

turbo+sporthoj= en styck gråtandes mamma

det är bra att man är pedant och noga annars så blir det bara skit av allting.

hahahahahahhahhahhahahahha. :D

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
alltid snyggt med lite kolfober o grejjer.
hade en likadan som du, samma färg. Kolfiberslipon är jääkligt snyggt på den cykeln.

ta några bilder i dagjus sen när den e klar!

ymmij

Ny medlem
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Zx6-R
driverinblack skrev:
2698158 det är bra att man är pedant och noga annars så blir det bara skit av allting.

hahahahahahhahhahhahahahha. :D

hahahahahahah så sant som det är sagt, kör inte med min när det regnar, skiner solen så åker kappan på..........hahahah naaaaaaj skojar bara. nä men som din, allt passar så jävla bra ihop,ingen dutt av grönt där och en dutt av rött där heheh...du fattar säkert annars så är det ok att tycka att jag är bakom flötet,för just nu låter det som det :tungan

driverinblack

Turbo är roligt men dyrt
Gick med
2 Jun 2005
Hoj
MOTO-GUZZI V100
morecore skrev:
2698161 alltid snyggt med lite kolfober o grejjer.
hade en likadan som du, samma färg. Kolfiberslipon är jääkligt snyggt på den cykeln.

ta några bilder i dagjus sen när den e klar!

jag är sugen på ett Yoshimura (trekantigt) slipon som finns på blocket/här på sporthoj.com

men alla dom passar bara på gsxr, men som tur är så känner jag en som är bra på att fräsa och svarva så han får göra en mellan plata så skiten passar :tummenupp

så fort jag har gjort klart allting så ska jag knäppa några kort :yoparty

ymmij skrev:
2698164 hahahahahahah så sant som det är sagt, kör inte med min när det regnar, skiner solen så åker kappan på..........hahahah naaaaaaj skojar bara. nä men som din, allt passar så jävla bra ihop,ingen dutt av grönt där och en dutt av rött där heheh...du fattar säkert annars så är det ok att tycka att jag är bakom flötet,för just nu låter det som det :tungan

jag är lika dan :tummenupp

så fort hojen är lite skitig så tvättar jag den och smörjer upp allting :tummenupp det är så man ska vara. man ska inte låta hojen rutna under en hög med skit :D

Last edited:
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...