_Candyman_
Fucked´up
Skitsnyggt kanske jag skulle vilja se hela avgaset svart?...hmmm...sen kanske det skulle varit två mindre behållare till broms och kopplingsvätska men det är ju små detaljer.
Men du, vilket beröm. TACK!!Skitsnyggt! Alla fighters blir inte så där lyckade.
Per
Skitsnyggt kanske jag skulle vilja se hela avgaset svart?...hmmm...sen kanske det skulle varit två mindre behållare till broms och kopplingsvätska men det är ju små detaljer.
Men du, vilket beröm. TACK!!
Tack, din hoj blev också grymt bra!
Avgaset har jag funderat mycket på, men jag tror att det får bli som det är nu, tillsvidare iallafall... Ang behållarna så har du helt rätt, dom är inte små och snygga! Vet inte vad dom kostar och var man köper dom, eller kan man göra egna kanske??
Hur gjorde du med bakdelen på hojen? Är det någon del du köper från en annan hoj eller som du bygger själv?
Hur gjorde du med bakdelen på hojen? Är det någon del du köper från en annan hoj eller som du bygger själv?
Ser ut som en MV agusta-kopia, går att köpa på de flesta tyska fightersidorna Eller om någon har en liggandes hemma vilket jag vet en på sporthoj som har Med orginallampa till och med Men den är nog inte till salu
Jag måste bara säga- JÄVLAR vad snygg den blev!
/Anders
Kanonsnygg hoj! Önskar jag får se den live någon gång här i staan...
Bra jobbat!
Vad blir nästa projekt?
/Jakob
Tack så mycket!!
Har varit ute och dragit 16mil idag så chansen finns väl att du ser den nån gång Så tillvida den inte blir såld förståss, har ute en annons på den http://www.blocket.se/vi/17133643.htm?ca=2_s
Nästa projekt?? Ja vi får väl se, just nu funderar jag på en endurohoj att ha över vintern fast tankarna finns förstås på ett nytt fighterbygge, vi får se helt enkelt
Vi ses i Staan!!!
Hur kan du släppa ifrån dig en sån skönhet? jag hade utan tvekat åkt upp till härliga norrland och hämtat den direkt om de inte var för mitt mellanklasskort och nyinköpta hornet... Helvete också...
Riktigt duktigt, hur många cyklar har du byggt/byggt om tidigare?
Imponerad!
Brinken
Sålde hojen idag, den for ner till Stockholm! En trevlig kille kom och köpte den, han körde ca 160mil tur/retur....helt otroligt!! Nåja, kändes bra att sälja till han
Återstår att se vad som händer nu, ny hoj att bygga om? Enduro? Snöskoter?? Den som lever får se
Du har missuppfattat Jonsson, man ska ha snöskoter, hoj och enduro
Klart du ska bygga en ny hoj!, du kommer ju inte att kunna vara utan allfall
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati