Bonzo
Trying real hard to be the shepherd
Ser skrämmande bra ut det där. Vore ju ruggigt kul att se och höra live, vilken staad är det som är "staan"? Är det tjockholm? Du får väl skrika till om du ska neråt förbi här något så man får ta en kik.
Tack! Ja, vad kan det var för vitt...Norrlandshelvetet som vägrar släppa taget...Hallo! Fan vad fin den blev
Men vad är det för vidrigt vitt som ligger på marken bakom hojen?
Riktigt jävla stekig blev den men....
och tro mig som fajteråkare tar det emot att säga detta, den skulle nog tamefan se ännu stekigare ut med cliponstyre.
FÖRLÅT! det var inte meningen att häda gud men jag var tvungen.
Ser skrämmande bra ut det där. Vore ju ruggigt kul att se och höra live, vilken staad är det som är "staan"? Är det tjockholm? Du får väl skrika till om du ska neråt förbi här något så man får ta en kik.
Gratulerar till ett mycket lyckat bygge! Syns att du har ett öga för detaljer och linjer. Hoppas att man får chansen att se den live någon gång
Vart kopplar man i acewell mätaren? Dom verkar ha många bra funktioner!
Tack!Snyggt!!
Kul att du gillar hur den blev!Den blev ju riktigt snygg!!! Bra jobbat
Jodå, den kommer nog att snurra en delVerkligen snygg, hoppas man får se den i sommar på schtaaaaans gator
Bra svar!!! Jag använde små kabelskor som passade perfekt i kontakterna, är ingen höjdare på att löda....man får leta åt vart man ska koppla in och sedan löda eller använda kabelskor
jag lödde ihop mina och använde krympslang. inte så svårt som man kan tro. hastighetsmätaren är en givare med en magnet, jag monterade givaren på gaffelbenet och limmade fast en magnet från clasohlsson på fälgen
tempgivaren monteras enklast med ett rör som finns som tillbehör, på utgående kylarslang
Tackar, tackar. Jo, avgasröret blev ganska bra. Mer jobb än vad jag kunde tro innan bara...Snygg bra jobbat, gillar avgasröret
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|