Fyfan vad snyggt Rent och fint och lite blingbling på det. Helt i min smak.zx skrev:2620814Några timmar till i garaget då.
Satt dit fcr gasarna
Framskärmen monterad
Toppkåpan ditsatt provisoriskt.
Plockat isär allt,avfettat och tvättat.Målat det mesta.Sen är jag väl en liten putsnisse som gillar att saker är renapeter R1 skrev:2620892fy satan vad fräsch din hoj é, SNYGGT!!!
Hur har du fått hojen så otroligt "ren" överallt??
per7 skrev:2619272
Hehe, Krona, saknar du inte din gamla 7-a ,liiiiiiiite grann, när du ser den där i alla fall??
Per
don_tomazo skrev:2626146Skärmarna ska vara i kolfiber tycker jag. Lite för mkt färg annars.
Japp det var min tanke med! Annars ett absolut klockrent bygge helt i min smak!!
D.Krona skrev:2626130Ser att du har "brickor" för hålen där skjutshandtagen satt.. finns det att få tag på till zx9:an med?
D.Krona skrev:2626130Ser att du har "brickor" för hålen där skjutshandtagen satt.. finns det att få tag på till zx9:an med?
zx skrev:2626868Har ingen aning.De satt på hojen när jag köpte den.Kanske är en Kawa orginaldel.
Perfekt. Precis så där skall den ju sitta. När du får till det där i rostfritt så blir det hur bra som helst.zx skrev:2626007Har vart en stund i garaget idag.Vad tror ni om detta stuk på ljuddämparen.Tycker det blev snyggt när den ligger i linje med bakdelen.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|