kiisen skrev:2637769vill ha updates
Mavve skrev:2638002Synd att göra allt det på en cykel i detta skicket:
Skulle köpt en med skrapade kåpor då den gröna är förmodligen det snyggaste som rullar på 2 hjul.
//Allatyckerolika....
zx skrev:2638186Jag erbjöd mig att byta kåpor på en annons här på sporthoj.Jag ville ha 2500kr i mellanskillnad mot mina oskadade.De som svarade tyckte det var för dyrt.
Tror inte de vet vad nya orginalkåpor kostar.
Sedan tycker jag att zx7:an är den snyggaste hoj Kawasaki gjort,men jag vill helst ha en hoj lite mer personlig.
Bygget står lite still just nu då jag väntar på lite delar innan jag kan gå vidare.
Ja det blir Wave skivor fram också.
Berättar jag nu vad mitt nyss påbörjade projekt är ,då är det ju inte hemligt längre.Men jag lovar ni ska få reda på det före nyår.
zx skrev:2638186Tror inte de vet vad nya orginalkåpor kostar.
xfader skrev:2638246Som referens kan jag berätta vad mcvaruhuset tar för orginaldelar till en r1-03
Toppkåpa: 3500
Bakdel: 3400
Höger övre kåpa: 4250
Höger kåpa undre: 3170
tank: 10550
Samtliga lackade med dekaler klara för montering.
Lär va skaplig marginal från tillverkningspris till butikspris på dom där grejerna
Chii skrev:2638249eller mycket dålig omsättning vilket rätfärdigar priserna PGA dålig skalekonomi,
xfader skrev:2638246Som referens kan jag berätta vad mcvaruhuset tar för orginaldelar till en r1-03
Toppkåpa: 3500
Bakdel: 3400
Höger övre kåpa: 4250
Höger kåpa undre: 3170
tank: 10550
Samtliga lackade med dekaler klara för montering.
Lär va skaplig marginal från tillverkningspris till butikspris på dom där grejerna
zx skrev:Men jag bryr mig inte om det ,och denna tråd ska heller ej handla om det.
NisseNutz skrev:2638224Kanske Blir en hjulklapp
Blir det samma skivor fram eller liknande. Tänker på det någon annan sa om att de äter upp beläggen. Man bromsar ju ganska mycket fram
Fruktansvärt snygg är skivan iaf
zx skrev:2638257Det blir ej sådana skivor fram.
Jag har beställt LUCAS Alien skivor fram. €240/st (pust)
zx skrev:2638257Det blir ej sådana skivor fram.
Jag har beställt LUCAS Alien skivor fram. €240/st (pust)
Tranicos skrev:2646604Har inte följt tråden slaviskt, men utlovades det inte någon superduperhäftig överraskning för ett tag sedan? Blir det något av den måntro?
kiisen skrev:2646709hej hej. tänkte kolla med dig hur du löste det med knappen till led belysningen vart sätte du den?
zx skrev:2646851Håller på och jobbar med den för fullt i garaget,hinner ej bli klar med detta förrän i Januari.Vill ej visa något av det innan det är klart.
Knappen till LEd belysningen sätter jag fast i kåpan på ovansidan där kåpan är vinklad 90 grader in mot ramen.Jag har en vattentät knapp från en HD.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|