Superjet skrev:
japp tim kör i samma klass som matte. Petri kom femma i ski stock /debutant,skapligt med tanke på att han åker på en orginalmaskin. Har en fråga till dig,visst har du en röd rivayamahapipa på din maskin? jag har en likadan men dom tre hålen där man fäster pipan i grenröret är helt slut, men visst är det m6-bultar som ska vara orginal?tänkte om du skruvat bort den nån gång så du kanske visste
undrar om dom blir sur om man pratar jetski här
Ahhh, det var dig Petri ringde direkt efter att han hade provat Walles 650 MED pipa!
Hur blev det, köpte han inte pipan eller?
Japp, jag har röd Riva-pipa som sitter direktbultad (=obra!) i toppen. M6 låter tunnt tycker jag för att vara grenrörsbultar. Har inte behövt/velat rört pipan på min så jag vet faktiskt inte. Om inget otrevligt händer tänker jag inte röra pipan i sommar. Den sitter där den sitter, hoppas jag... *håller tummarna*
Ja, Petri åker på bra verkar det som. Hur är det med klasserna eg? Vad får jag köra i med min maskin? Standard 700 motor, Riva-pipa, dubbelfuggar, kn-filter, Riva-tändning, Worx agressive-intag, hemmamoddad ride plate som typ en lite längre pro-tec plate. Liknande som Tim å Matte åker med fast lite längre. Vad finns det för klasser?
PS. Ähhh, det är ju ändå din tråd vi traschar!!!
DS.