Annchua skrev:Vad säger du om min hoj??? !!
Jag säger att den är trött och tung. Dessutom går din som en påse nötter.
Men Fredda visste tydligen vad som felade. Fixa det, så den åtminstone bara blir så trött som den ska vara.
Annchua skrev:Vad säger du om min hoj??? !!
Kenta skrev:Har inga ZX-Rbilder. Bara GSX-R400or
Men du kan snacka med Fredda66.
Han kör en likadan ganska ofta. De är i o för sig en -91a om ja kommer ihåg rätt
När du ändå håller på kan du ju höra vad Annchua tycker också. De är ju trots allt hennes hoj
BTW håller ja me om att den är snygg
//
Mattias skrev:Jag säger att den är trött och tung. Dessutom går din som en påse nötter.
Men Fredda visste tydligen vad som felade. Fixa det, så den åtminstone bara blir så trött som den ska vara.
Annchua skrev:sen kan man ju alltid sätta i en 600 motor i eller hur var det Mavve?
maverick_750rr skrev:Jag vet vilken 600motor man kan få ner och då menar jag INTE den som många redan testat med - ZZR600
ZXR400 kom i samma lack som storebror -93..... till 99% säkerhet.
Jag ska ha -93 lacken, fast med -94ans tank
Mattias: Du kan få testa min 400 om jag är på bra humör om vi skulle träffas Den kommer du kanske gilla
Min 400 är snabbast av alla 400or här - bevis kommer nästa vecka då det e dags för bänkning SKRYYYYYYYYYYT!!!
750RR
Mattias skrev:Okej. Då finns det minst två hojar till som är omlackade med 750-dekaler eller PS-jobb.
Anthrax_e_gott skrev:Har testet i pdf-format. Är strax över en halv meg stor, så jag kan inte posta den. Om nån vill ha den så säg till, så får vi lösa det.
Anthrax_e_gott skrev:Har testet i pdf-format. Är strax över en halv meg stor, så jag kan inte posta den. Om nån vill ha den så säg till, så får vi lösa det.
VaLLe skrev:Jag vill tillägga att det var tackvare ZXR som har gjort att jag blev hoj-kåt redan som liten.
Mavve din hoj ser riktigt bra ut
Anthrax_e_gott skrev:Goa planer du har, Maverick. Fan, när du är klar med den får du spärra av området runt den när du parkerar den, för du vill väl inte ha den befläckad?..
Förresten, Har du hittat på nått kul med motorn kanske? Isåfall får du gärna berätta lite..
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|