Bad Taste

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Missade du när de sprängde fåret med pansarskottet får du underkänt och måste se den igen. Jag kan iofs hålla med om att det underlättar om man är 15, och allra helst bör man se den på en sunkig vhs-kopia som har kopierats ett tjugotal gånger.

Jag hyrde den där när jag var 15-16, tillsammans med en som jag för mitt liv inte kan komma ihåg vad den hette för tillfället. Samma kategori, hus, kanske motorsågar, kanske gammal tant. Tror inte vi såg klart någon av dem, vilket bottennnapp.

Jag blir förvånad när jag ser att den är släppt 1987 när jag tittar på imdb, vilket kunde förklara hur du kan ha sett den i femtonårsåldern. När jag nu ser att den släpptes 1993 i Sverige så undrar man om du var en sådan där Star-trek-live-LOTR-Darth-vader-fantast långt upp i tjugoårsåldern månne? :confused:
 

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Öset
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Skoterjackor är ingen ovanlighet på helgerna i Östersund vintertid, när pöbeln kommer in från byarna och handlar på Lidl...

[articcatjackor]
Man ska gärna komplettera skoterjackan med en keps som har logotypen från en helt annan skotertillverkare också. För att outfiten ska bli komplett så drar man på sig jeans från Triconorbutiken, en t-shirt med en varg på (indiantryck kan också fungera) och ett par skitiga vita Nike joggingskor.
 

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmavid
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Man ska gärna komplettera skoterjackan med en keps som har logotypen från en helt annan skotertillverkare också. För att outfiten ska bli komplett så drar man på sig jeans från Triconorbutiken, en t-shirt med en varg på (indiantryck kan också fungera) och ett par skitiga vita Nike joggingskor.

Glöm inte snusen som rinner mellan tänderna och det nollställda uttrycket i ansiktet, plus att de i princip alltid kommer tre och tre. I en Audi 100 -92.
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Tro fan det! Jag var inte ens 20 fyllda när jag besökte sidan för första gången och nu är jag tunnhårig, lönnfet och pensionssparar.
Men lugna dig, du kommer också dit :D
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
å sen kanske det fulaste av allt trekvarts byxor!
Borde vara förbjudna!

Är det byxor som hänger på trekvart (det är illa!) eller är det kortbyxor som slutar nedanför istället för ovanför knät? De senare är det enda alternativ som fungerar som "finbyxor" (ett vuxnare sätt att klä sig) på vissa arbetsplatser, där t.ex. vanliga short anses lite tacky... Helst bär jag kostym :tummenupp

På fritiden ska man ha rätt sorts kläder: kortbyxor och barbröstad när det grejas hemma i trädgården eller lägger tak osv, alternativt lagom skitiga m90-byxor. Ska man iväg till brädgården och handla, får man dock dra på sig en tröja. Snickarbyxor formligen skriker stockholmare/fritidsfixare/timelldyrkare om det inte accentueras av en redig firmabil :D Besök i mataffären eller på promenad, så blir det allt att ta på lite snyggare paltor - det gäller ju att sätta en standard för andra att ta efter :fakta Och slutligen på jobbet, så ska man klä sig som den framgångsrike lirare man är :fyllisar (om inte annat, så ska folk tro det - återigen: skapa den bild av dig själv som du vill att andra ska se, för att nå önskad effekt).

Mjukisbyxor bar jag senast i 7-årsåldern (på sjuttiotalet) - inte sedan dess. Träningsbyxor är en annan sak och de bärs endast på gymmet, i elljusspåret eller i skogen. Styggelse att visa upp dem på ICA!

;)
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Det enda jag har riktigt svårt för är trekvartbrallor och tischor som är v-ringade. Speciellt stora v-ringningar (säger man så?) där hela den blekfeta bröstkorgen hänger ut. Sjukt omaskulint och i kombination rent vulgärt.
 
Nyheter
Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Top