Killerwhale
Gudomlig sporthojare
Tjenare!
Tänkte kolla om någon har en aning om vad som kan vara orsaken till att bågen går varmare efter en stage 1 portning och byte till kentcams.
Dessutom saknas det nu 2 hk mot originalkammarna och detta efter slottning av dreven, innan så saknades det 6hk!!
Bågen är en TRX "parallelltwin" 270 graders...
Har en ökning på 3-4 hk mellan 4-6000 varv och ungefär 5Nm mer vrid över hela registret.
Men på toppen saknas det som sagt kusar....och den går varmare nu.
Kan det ha ngt att göra med portning twin vs. rad4!? Firman som gjort jobbet har nog mest erfarenhet av R4
r...
Vet att det blir massa spekulation men vafanken, någonstans måste ju pållarna gått och gömt sig!!
Mvh
Mattias
Tänkte kolla om någon har en aning om vad som kan vara orsaken till att bågen går varmare efter en stage 1 portning och byte till kentcams.
Dessutom saknas det nu 2 hk mot originalkammarna och detta efter slottning av dreven, innan så saknades det 6hk!!
Bågen är en TRX "parallelltwin" 270 graders...
Har en ökning på 3-4 hk mellan 4-6000 varv och ungefär 5Nm mer vrid över hela registret.
Men på toppen saknas det som sagt kusar....och den går varmare nu.
Kan det ha ngt att göra med portning twin vs. rad4!? Firman som gjort jobbet har nog mest erfarenhet av R4
Vet att det blir massa spekulation men vafanken, någonstans måste ju pållarna gått och gömt sig!!
Mvh
Mattias