Liite pissed of...har problem med digital boxen alt signalen in i huset.
Ringt och felanmält 5 gånger nu,första gången la techsupport människan jag pratade med på luren.
Andra gången hävdade dom att dom blev tvungna att starta om sin dator och att jag skulle få ringa igen och bli kopplad till en ny support nisse,inte tal om att hon skulle ringa upp...
kom till slut fram igen ( 10 min väntetid ) för tredje gången..människan frågade samma sak som dom 2 andra redan hade gjort..haru bytt antennkabel osv...
sen uppgav hon att hon inte visste så jag skulle få prata med en mer erfaren tekniker..vad händer...jo jag blir bortkopplad.
testar att ringa igen ( 22 min vänte tid,fjärde gången ) kommer fram igen och börjar samtalet med att säga att jag inte vill bli bortkopplad igen,vill inte ringa igen utan jag vill ha SUPPORT...
då säger supporten att dom har problem med telefoni systemet..då undrar jag om dom råkar ha ComHem som levernatör ??

rabblar igenom allt jag gjort..igen..trots att alla före sagt att dom höll på at skriva in detta i systemet så andra kunde se vad som var gjort och vad vi testat.
Stod inte ett jota i det systemet.
Neee säger snubben på supporten,jag måste nog koppla vidare till specialist teamet


Nej säger jag,jag vill nu veta när jag får utbytesboxen alt får en tekniker på plats el någon form av lösning,jag totalvägrar ringa om igen.tuut tuut tuut..killen lägger på..


Ringer igen ( 32 min väntetid )..kommer fram till en väldigt trevlig tjej som även hon vill veta vad som hänt då det inte står ngt i systemet

rabblar allt igen,hon testar samma saker som dom före redan testat,reset av boxen osv osv.
Neehe då kan jag nog tyvärr inte hjälpa dig mer,jag måste nog föra ärendet vidare..puuuhh jag slipper bli bortkopplad.
Okay när tror du man kan få ngn form av besked från dom då ?
Jaa som tidigast Fredag ( detta är onsdag ).
Men med lite tur kan dom ta ditt ärende redan imorgon.
Är det bara jag el suger verkligen comhem såhär mycket ??
Och om någon känner en comhem tekniker i stockholm som e sugen på att mäta upp min signal i väggen får han/hon 4 plattor öl och en wirre för besväret
Ringt och felanmält 5 gånger nu,första gången la techsupport människan jag pratade med på luren.
Andra gången hävdade dom att dom blev tvungna att starta om sin dator och att jag skulle få ringa igen och bli kopplad till en ny support nisse,inte tal om att hon skulle ringa upp...

kom till slut fram igen ( 10 min väntetid ) för tredje gången..människan frågade samma sak som dom 2 andra redan hade gjort..haru bytt antennkabel osv...
sen uppgav hon att hon inte visste så jag skulle få prata med en mer erfaren tekniker..vad händer...jo jag blir bortkopplad.
testar att ringa igen ( 22 min vänte tid,fjärde gången ) kommer fram igen och börjar samtalet med att säga att jag inte vill bli bortkopplad igen,vill inte ringa igen utan jag vill ha SUPPORT...
då säger supporten att dom har problem med telefoni systemet..då undrar jag om dom råkar ha ComHem som levernatör ??


rabblar igenom allt jag gjort..igen..trots att alla före sagt att dom höll på at skriva in detta i systemet så andra kunde se vad som var gjort och vad vi testat.
Stod inte ett jota i det systemet.
Neee säger snubben på supporten,jag måste nog koppla vidare till specialist teamet



Nej säger jag,jag vill nu veta när jag får utbytesboxen alt får en tekniker på plats el någon form av lösning,jag totalvägrar ringa om igen.tuut tuut tuut..killen lägger på..



Ringer igen ( 32 min väntetid )..kommer fram till en väldigt trevlig tjej som även hon vill veta vad som hänt då det inte står ngt i systemet


rabblar allt igen,hon testar samma saker som dom före redan testat,reset av boxen osv osv.
Neehe då kan jag nog tyvärr inte hjälpa dig mer,jag måste nog föra ärendet vidare..puuuhh jag slipper bli bortkopplad.
Okay när tror du man kan få ngn form av besked från dom då ?
Jaa som tidigast Fredag ( detta är onsdag ).
Men med lite tur kan dom ta ditt ärende redan imorgon.
Är det bara jag el suger verkligen comhem såhär mycket ??
Och om någon känner en comhem tekniker i stockholm som e sugen på att mäta upp min signal i väggen får han/hon 4 plattor öl och en wirre för besväret
