Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har tydligen ett utseende som dörrvakter älskar att hata.
Var förbi en krog igår och tog en öl med några vänner. Fram kommer chefen för ordningsvakterna och undrar om jag rökt på.
Absurt.
Jag köpte en trimmer.
En dyr laddbar sak med en massa tillbehör, lysande dioder, ställbara skär och allsköns finesser.
Jag har inte använt den på ett par veckor, tror jag.
Idag startade jag tvättmaskinen, 90 grader jättelänge-program.
När jag plockade upp tvätten ur maskin hittade jag trimmern i botten på tvättmaskinen, den var död, jättedöd.
Typiskt dåligt.
Den är jätteren och jättedöd.Men den blev ren iaf.
Jag köpte en trimmer.
En dyr laddbar sak med en massa tillbehör, lysande dioder, ställbara skär och allsköns finesser.
Jag har inte använt den på ett par veckor, tror jag.
Idag startade jag tvättmaskinen, 90 grader jättelänge-program.
När jag plockade upp tvätten ur maskin hittade jag trimmern i botten på tvättmaskinen, den var död, jättedöd.
Typiskt dåligt.
Jag tänkte mig en sånhär, och undrade hur fan du fick in den i tvättmaskinen...
![]()
Jag tänkte mig en sånhär, och undrade hur fan du fick in den i tvättmaskinen...
![]()
Polisen tog mig.... Hade tydligen körförbud på bilen. 1500 fattigare och lite skämskudde...
Nä jag känner exakt så att jag inte vill slösa bort livet. Men samtidigt är det inte bara att göra något åt situationen när man inte ens har betyg från 9an.
Vill hålla på med motorcyklar på heltid.
alla kurser är på engelska och jag blir skogstokig på det.
Har faktens funderat på arborist, men är tyvärr höjdrädd. Trots allt är det bara två år tills man kan få titulera sig som Navelpetare Lindeman.
Man lär sig, var höjdrädd innan jag började på mässan, nu tycker jag ett hopp från 15 meter inte är någonting![]()
Inte en jävel kollar väl på grundskolebetygen, du får la hoppa på gymnasiet eller läsa på Folkhögskola. Det gjorde jag innan jag blev halvdöv, arg som ett bi, och allmänt förbannad. Nu funderar jag på att läsa igen men mitt största problem är att jag är rädd att se till så att himlen ramlar ner över någon korkad lärare på vägen eller att alla kurser är på engelska och jag blir skogstokig på det.
Förresten! Önskar jag ägde en pansarvagn...![]()
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |