Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Spraya skiten med t-doja - när fulbozet torkat så är detanueringsmedlet kvar och det smakar inte så jättegott.
Rikligt -.sitter kvar länge om det inte regnar på det som kablar,isolering och annat skyddat.
Funkar på allt möjligt som möss och annat tuggar på
Att det är helt jävla omöjligt att få en bildel som passar nuförtiden.
Spelar ingen roll om man matchar mot både chassinr, motornr, bilmodell och originalnummer på del så kan man ge sig fan på att det som kommer har ett fäste som inte passar eller liknande.
AAAAH.
Därför köper man originaldelar...
Merpriset är oftast betydligt mindre än skillnaden i kvalitet OCH det går mycket fortare att byta.
Fast jag har ingen lust att ge 16 000:- för några rörstumpar när det finns för 3500:- ....
Det är ganska bra timlön för att svetsa om ett fäste.
Men det är ändå pissjobbigt när det enligt utsago ska passa.
Biltillverkare förbättrar detaljer under hela årsmodellen så det ärinte bara o blueprinta
en detalj , det kanske bara är 10000 bilar som har just det avgasystemet.

De försämrar också.![]()
"Kostnadsoptimerar"
När jag jobbade på ett gjuteri såg vi en hel del sådana på motordelar från Volvo.
Ja aldrig gör man väl en ändring utan att ha tänkt sig att göra en förbättring (man kan ju misslyckas), men förbättringen man vill göra kan ju gott vara "om vi gör så här istället, så blir det billigare, och vi kan bredda marginalen" - och det behöver ju inte direkt betyda en bättre produkt åt konsumenten....
Ja, en kostnadsoptimering innebär ganska garanterat att en del oljetråg har lösa skvalpplåtar pga nitskallar som ramlat av, exempelvis. Tidigare var de skruvade istället för nitade.

Har människan betalat handpenning och skrivit avtal redan? Hade du varit intresserad av att sälja hade jag kanske rentav kunnat vara där innan helgen, men först till kvarn kanske inte gäller här? Karln är absolut fri att sälja till precis vem fan han vill, men med tanke på hur många gånger man själv väntat på köpare som inte dyker upp så hade jag ju verkligen inte satt såpass mycket tillit till det där löftet att jag snäst av andra potentiella intressenter på det sättet. Men somliga är väl helt enkelt inte intresserade av att sälja...Du provade att vrida lite lätt på ratten åt både det ena och det andra hållet medans du försöker starta? Ibland är de tjuriga, och ratten måste ligga i precis rätt läge..Racebussen. Gammal rostig Crafter. När den skulle till åsen, gick det inte att vrida nyckeln. Fick bli bil och släp i stället. Hur i helvete får man bort rattlåset så man kan bli av med eländet?
Racebussen. Gammal rostig Crafter. När den skulle till åsen, gick det inte att vrida nyckeln. Fick bli bil och släp i stället. Hur i helvete får man bort rattlåset så man kan bli av med eländet?
dvs "skruvskallen" som är kvar efter knäckmuttern på rattlåset. Sen så sätter du vanliga skruvar där istället.Borra!!!!!!dvs "skruvskallen" som är kvar efter knäckmuttern på rattlåset. Sen så sätter du vanliga skruvar där istället.
|
|
Missa inte förköpstävlingen
Jul närmar sig och även om ... |
|
|
Sista chansen!
Nu är vi inne på sluttampen... |
|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |