Dagens Blocket! (mc-relaterat)

@Tammer - kolla här, Värmdö är ju inom din aktionsradie :)
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Yamaha sr 250 https://www.blocket.se/annons/stockholm/yamaha_sr_250/104949917

View attachment 478278
Nä, Värmdö är för långt. Det är för kallt nu att köra hoj, och släpet är på landet så det går inte heller. Sen är den inte besiktigad och vem vet vad det kan kosta om allt inte funkar. "Kräver kärlek" låter inte heller så bra. Hojsuget är inte på topp den här årstiden heller. Men priset är ju helt rätt.

Den är allt litta dur, får man säga.

Det angivna priset köper en hel del bra och mycket roligare hojar.
Med papper, turn-key och utan fadersok.

Ja, jag tror att det var en nolla för mycket redan på utgångpriset...

Men han är säkert inte motorcyklist själv, och har hela livet fått höra från pappan vilken raritet det är, så han hugger till med ett pris...

Jag såg den i mitt dagliga svep, det har hunnit komma dit ett par biltemalampor i alla fall.
Hoppas den går till skrot.

Ser ut som något de brukar gräva ner på "Tyskecampingen", som Danskarna brukar kalla den på Assen fram på lördagskvällen, ibland även på fredagen .....Men den har fått leva ett hårt liv på slutet :) :hjarta

Min lilla Chromebook som jag älskar sedan många år är inte kompis med blocket så jag kan inte länka tyvärr. Men finns en NC24 med Rothmanns lackering, även en fin NC30 och inte minst en GSX-R 1100 i väldigt fint skick till salu i Halland, eller ett angränsande län. Inte gratis, men rimliga pengar. Riktigt fina hojar faktiskt!

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick