Ja precis, och helst då båda två.Jag funderade också på det. Men hoppas att original dämparen finns kvar
Jag tror att första generationen Mille bara hade en ljuddämpareJa precis, och helst då båda två.
Trodde man slapp tull etc om man flyttade hit. Man måste iofs ha ägt fordonet en viss tid utomlands. Men kanske bara gäller bilar?
Jag vet att den bara hade en, men den vi mumlar om är en 2004 som har 2 orginal.Jag tror att första generationen Mille bara hade en ljuddämpare
Hm en 1000cc har ungefär det vridet men 133 hp mer ungefär. 160 kg mindre varför skall man köpa en sådan ångbåt?Jag tror inte riktigt han vet vad han har betalt för...
"Ingen reg.skylt fram betyder Trängselskattebefriad. "
"Som när en ångbåt lämnar bryggan, när det växlar fr. rött till grönt."
Trist bakgrund till försäljningen, men någon jäkla måtta får det väl ändå vara..?
Vad kännetecknar gången hos en ångbåt?
...eller tänker han på Picassos äventyr?
Vad menar du? Den hojen jag delade från blocket är av årsmodell 2002 (generation 1) den har en ljuddämpare väl?Jag vet att den bara hade en, men den vi mumlar om är en 2004 som har 2 orginal.
Yes den har bara en dämpare original. Dessutom ser det ut att vara Aprilia Ti Evo tillbehörsdämpare på hojen, inte helt vanlig och svår att få tag i. En liten raritet helt enkelt... Dock vet jag inte om det var akra som gjorde den, är nog bara en påklistrad dekal.Vad menar du? Den hojen jag delade från blocket är av årsmodell 2002 (generation 1) den har en ljuddämpare väl?
Vad menar du? Mörkröd tank från US och nya däck från 2020 monterade i THE US OF A!!! nice ändå att dom var nya för snart tre år sedan och Amerikanska däck är dom bästaSå många ord och så lite väsentlig info
Du har rätt, den du lade in har en burk.Vad menar du? Den hojen jag delade från blocket är av årsmodell 2002 (generation 1) den har en ljuddämpare väl?
Det är lugnt ? jag förstod bara inte vad du menade. Men misstänkte att vi diskuterade i kors ?Du har rätt, den du lade in har en burk.
Jag snurrade till det nåt helt fantastiskt och trodde på något sätt att du kommenterade den förra Aprilia som också har en burk men två orginal.
Lovar läsa två gånger framöver innan eget inlägg.
Ber om ursäkt för detta Mr Firestorm.
Tycker inte jag sett någon riktigt prissänkning ännu. Antalet hojar på marknaden har dock minskat markant. De som är kvar är lika dyra som i somras.Är det inte så att både hojar båtar båtmotorer brödrostar o dyligt har sjunkit ganska markant dom sista månaderna?
Det där är nog en gammal myt. Har det någonsin hänt att någon säljer saker för att kunna betala räkningar? T o m en femåring kan räkna ut att det inte är en hållbar strategi.Tycker inte jag sett någon riktigt prissänkning ännu. Antalet hojar på marknaden har dock minskat markant. De som är kvar är lika dyra som i somras.
Det gör det ju iofs varje vinter. Har man inte sålt ännu så sitter man med den en stund till tills nästa år.
Men när elräkningarna börjar dimpa ned kanske det lossnar..?
Så du menar att folk aldrig har sett över sitt innehav av bekvämlighets/nöjes-prylar när ekonomin blir svår att få ihop? ?Det där är nog en gammal myt. Har det någonsin hänt att någon säljer saker för att kunna betala räkningar? T o m en femåring kan räkna ut att det inte är en hållbar strategi.
Det beror nog på vad motorcykeln i garaget är värd, eller snarare hur hög månatlig avbetalning man har på den.Det där är nog en gammal myt. Har det någonsin hänt att någon säljer saker för att kunna betala räkningar? T o m en femåring kan räkna ut att det inte är en hållbar strategi.
Det där är nog en gammal myt. Har det någonsin hänt att någon säljer saker för att kunna betala räkningar? T o m en femåring kan räkna ut att det inte är en hållbar strategi.
Det beror nog på vad motorcykeln i garaget är värd, eller snarare hur hög månatlig avbetalning man har på den.
Båtar har inte gått ner värst än ligger ett par specifika bevakningar på sånt då jag letar ny fiskebåt men en 11-12 år gammal ligger 50-60” lägre än en sprillans ny och i min värld är iallafall det för nära nypris men det har börjat gå ner nu i oktober iallafallÄr det inte så att både hojar båtar båtmotorer brödrostar o dyligt har sjunkit ganska markant dom sista månaderna?
Båtar har inte gått ner värst än ligger ett par specifika bevakningar på sånt då jag letar ny fiskebåt men en 11-12 år gammal ligger 50-60” lägre än en sprillans ny och i min värld är iallafall det för nära nypris men det har börjat gå ner nu i oktober iallafall
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|