SH-tröjor 2023?

Vill du beställa en SH-tröja?

• SJÄLVKLART!

Votes: 46 56.1%
  • JAAAAAA

Votes: 20 24.4%
  • VAD VÄNTAR DU PÅ?

Votes: 5 6.1%
  • Tveksamt Ja

Votes: 11 13.4%

• Antal röstningar
    82
?du har gjort tryckningar för sällan swedie , min gav nog upp för 5-6 år sen minst ?
aj aj! Ja jag har väl haft lite annat i livet som stått i vägen. Men saker börja bättra sig. Bytt jobb, flyttar till hus med garage. Kaaaanske blir motorcyklist i år igen, så dags och bli mer involverad igen. För nostalgin i det hela :D

View attachment 481228

Men hur påverkas värdet på mitt orginal när det börjar tryckas nya? ;)
Tror att Sporthoj.com-texten där är upponer va? :D Rätt om man ser till att titta på tröjan sådär, men fel o man sitter på hojen. För texten ska väl ändå logiskt mest vara rätt när man sitter på hojen och håller armarna mot styret?

Tror att Sporthoj.com-texten där är upponer va? :D Rätt om man ser till att titta på tröjan sådär, men fel o man sitter på hojen. För texten ska väl ändå logiskt mest vara rätt när man sitter på hojen och håller armarna mot styret?
Texten är ju på ovansidan ärmen men lite ner mot rygg-sidan, så blir nog rätt när man sitter på hojen för de som befinner sig på högersidan vägen och tittar snett neråt

Tycker tröjan verkar fräck.
Vore ännu mer cool om trycket gick lite mer i grått/grafit, så det inte ser så plastigt ut.
Intresserad om priset är motiverat : )

Kanske några existerande medlemmar på SH kan ta bild eller hitta gamla bilder? Det skulle göra mig sådär nostalgiskt glad :kär ska gräva lite själv efter bilder :)
Tror min är från 2004.. tvättad MÅNGA ggr.. men används varje år.. tidigt på våren & sent på sommaren ovan skinnstället

Bifogat

• xx25.JPG
    xx25.JPG
    139.2 KB · Visningar: 50
Hmm, om sh-loggan är i färg köper jag gärna den löst och pressar på själv. Allt annat kan jag skära ut. Hoodie, aka "Bromsfallskärm" vill man juh inte ha och så måste man ju testa XXXXXXXL med blixtlås fram så att den går utanpå stället.

Ohh, undra om inte jag hade en sån där en gång i tiden.... Jag är på om det blir en nylansering

Min hoodie närmar sig tvåsiffrig ålder och är fan odödlig, köper lätt en ny om tillfälle ges och det är samma kvalitet.

Kul så många intresserade :) jag ska även se på alternativa kläder om jag hittar ett bra tryckeri.

Jag mottar GÄRNA tips på bra tryckeri i Stockholmsområdet eller dess närhet (söderut).

Vill få till så priserna blir bra och inte känns för höga. Kommer som sagt göra detta till ett så nära självkostnadspris det går. En viktig bit är också spara på frakterna som jag minns förr kostade multum också. Så kanske går lösa det skickas i grova plastpåsar av något slag.

Nyheter
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick