Jag vill ha en
aj aj! Ja jag har väl haft lite annat i livet som stått i vägen. Men saker börja bättra sig. Bytt jobb, flyttar till hus med garage. Kaaaanske blir motorcyklist i år igen, så dags och bli mer involverad igen. För nostalgin i det hela?du har gjort tryckningar för sällan swedie , min gav nog upp för 5-6 år sen minst ?
Tror att Sporthoj.com-texten där är upponer va? Rätt om man ser till att titta på tröjan sådär, men fel o man sitter på hojen. För texten ska väl ändå logiskt mest vara rätt när man sitter på hojen och håller armarna mot styret?
Texten är ju på ovansidan ärmen men lite ner mot rygg-sidan, så blir nog rätt när man sitter på hojen för de som befinner sig på högersidan vägen och tittar snett neråtTror att Sporthoj.com-texten där är upponer va? Rätt om man ser till att titta på tröjan sådär, men fel o man sitter på hojen. För texten ska väl ändå logiskt mest vara rätt när man sitter på hojen och håller armarna mot styret?
god morgon, det stämmer ju.Texten är ju på ovansidan ärmen men lite ner mot rygg-sidan, så blir nog rätt när man sitter på hojen för de som befinner sig på högersidan vägen och tittar snett neråt
Tror min är från 2004.. tvättad MÅNGA ggr.. men används varje år.. tidigt på våren & sent på sommaren ovan skinnställetKanske några existerande medlemmar på SH kan ta bild eller hitta gamla bilder? Det skulle göra mig sådär nostalgiskt glad ska gräva lite själv efter bilder
Grymt! Kan du berätta vad för märke det var på tröjan? Så jag vet det används samma kvalité och även tryck.Min hoodie närmar sig tvåsiffrig ålder och är fan odödlig, köper lätt en ny om tillfälle ges och det är samma kvalitet.
Sjukt egentligen. Men bra, dom var dyra även förr i tiden. Vad för märke på tröjan är det du har?Tror min är från 2004.. tvättad MÅNGA ggr.. men används varje år.. tidigt på våren & sent på sommaren ovan skinnstället
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|