SH-tröjor 2023?

Vill du beställa en SH-tröja?

• SJÄLVKLART!

Votes: 43 54.4%
  • JAAAAAA

Votes: 19 24.1%
  • VAD VÄNTAR DU PÅ?

Votes: 6 7.6%
  • Tveksamt Ja

Votes: 11 13.9%

• Antal röstningar
    79

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
?du har gjort tryckningar för sällan swedie , min gav nog upp för 5-6 år sen minst ?
aj aj! Ja jag har väl haft lite annat i livet som stått i vägen. Men saker börja bättra sig. Bytt jobb, flyttar till hus med garage. Kaaaanske blir motorcyklist i år igen, så dags och bli mer involverad igen. För nostalgin i det hela :D

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
View attachment 481228

Men hur påverkas värdet på mitt orginal när det börjar tryckas nya? ;)
Tror att Sporthoj.com-texten där är upponer va? :D Rätt om man ser till att titta på tröjan sådär, men fel o man sitter på hojen. För texten ska väl ändå logiskt mest vara rätt när man sitter på hojen och håller armarna mot styret?

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Hoj
Street Triple 765 Moto2, K1200S
Tror att Sporthoj.com-texten där är upponer va? :D Rätt om man ser till att titta på tröjan sådär, men fel o man sitter på hojen. För texten ska väl ändå logiskt mest vara rätt när man sitter på hojen och håller armarna mot styret?
Texten är ju på ovansidan ärmen men lite ner mot rygg-sidan, så blir nog rätt när man sitter på hojen för de som befinner sig på högersidan vägen och tittar snett neråt

MickeZX7R

Posör
Gick med
2 Jun 2015
Hoj
700 CL-X Sport, 500W Bafang
Tycker tröjan verkar fräck.
Vore ännu mer cool om trycket gick lite mer i grått/grafit, så det inte ser så plastigt ut.
Intresserad om priset är motiverat : )

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Kanske några existerande medlemmar på SH kan ta bild eller hitta gamla bilder? Det skulle göra mig sådär nostalgiskt glad :kär ska gräva lite själv efter bilder :)
Tror min är från 2004.. tvättad MÅNGA ggr.. men används varje år.. tidigt på våren & sent på sommaren ovan skinnstället

Bifogat

• xx25.JPG
    xx25.JPG
    139.2 KB · Visningar: 50

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Hmm, om sh-loggan är i färg köper jag gärna den löst och pressar på själv. Allt annat kan jag skära ut. Hoodie, aka "Bromsfallskärm" vill man juh inte ha och så måste man ju testa XXXXXXXL med blixtlås fram så att den går utanpå stället.

p.grip

Stockholm
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
ZX-6R -99, HD FXDB -07, Aprilia Falco -02, HD Sportster -10
Ohh, undra om inte jag hade en sån där en gång i tiden.... Jag är på om det blir en nylansering

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
848
Min hoodie närmar sig tvåsiffrig ålder och är fan odödlig, köper lätt en ny om tillfälle ges och det är samma kvalitet.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Kul så många intresserade :) jag ska även se på alternativa kläder om jag hittar ett bra tryckeri.

Jag mottar GÄRNA tips på bra tryckeri i Stockholmsområdet eller dess närhet (söderut).

Vill få till så priserna blir bra och inte känns för höga. Kommer som sagt göra detta till ett så nära självkostnadspris det går. En viktig bit är också spara på frakterna som jag minns förr kostade multum också. Så kanske går lösa det skickas i grova plastpåsar av något slag.

Jim Profit

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 May 2005
Hoj
HD Road King Special -22 - Ducati Multistrada V4 Rally -23 - Yamaha XT600E -03 - Suzuki GSX-R1000 -07
Köper gärna en ?

Nyheter
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...