hannuse
När resan är målet
Som att märka om köttfärsen i kyldisken?Gissar att några modeller utan större uppdateringar kommer som 2025.
SD 990 och 1390 tex.
Som att märka om köttfärsen i kyldisken?Gissar att några modeller utan större uppdateringar kommer som 2025.
SD 990 och 1390 tex.
Man sätter nog året efter när den är byggd och inte när den utvecklades även hos KTM.Som att märka om köttfärsen i kyldisken?
Man kan nog inte lägga ner produktionen ett par år, sälja av lagret och sedan bara starta igång den igen.De kan väl inte börja bygga nya cyklar innan de minskat lagret en smula.
Mycket kan jag, men tyska är inte en av mina styrkor. Kan man få en grov sammanfattning?
Tips:Mycket kan jag, men tyska är inte en av mina styrkor. Kan man få en grov sammanfattning?
Det sägs att AI inte fixar danska ännu. Det är det nya Turing-testet.Tips:
Du ser en bild vart det finns text på ett språk du inte förstår. Öppna chatGPT.com på din dator, och skriv i textrutan: Översätt till svenska "och här kopierar du ganska enkelt in ett screenshot av bilden efter "tecknat. Trycka på return och avvakta några sekunder, sedan kommer texten på svenska..
Det är totalt oförskämd enkelt!
Möjligt, men det gick inte att klistra in utan att vara inloggad och jag har för tillfället inte lust att registrera mig där. Men det låter oerhört smidigt.Tips:
Du ser en bild vart det finns text på ett språk du inte förstår. Öppna chatGPT.com på din dator, och skriv i textrutan: Översätt till svenska "och här kopierar du ganska enkelt in ett screenshot av bilden efter "tecknat. Trycka på return och avvakta några sekunder, sedan kommer texten på svenska..
Det är totalt oförskämd enkelt!
![]() |
Svedea bidrar med 718.000 kronor till SMC
Roger Berzell, generalsekre... |
Uppgraderad KTM-garanti erbjuder 4 års täckning
KTM erbjuder nu sina kunder... |
|
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag